اخبار ورزشی

اولین تصمیم مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون

اولین تصمیم مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون

او حتی در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال مشورتی با احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال انجام نداد بطوریکه اصولی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود آیا قرار است فردا در نشست هیات رییسه وحید شمسایی جایگزین ناظم الشریعه شود؟ گفت: «من از این موضوع بی اطلاع هستم و چنین قراری گذاشته نشده چرا که ناظم الشریعه تا پایان سال با فدراسیون فوتبال قرار دارد.»
انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید با ادعای این موضوع که مهدی مهدوی کیا قرار است بر همه تیم  های پایه نظارت کند واکنش میرشاد ماجدی را به همراه داشت و او در آن برهه از زمان اذعان کرد اگر اینطور است کمیته جوانان را ترک خواهد کرد. هر چند در ادامه مسیر مهدی مهدوی کیا بدون قرارداد تنها هدایت تیم امید را برعهده گرفت و مدیر فنی فدراسیون فوتبال شد که به تازگی از این سمت استعفاء کرده و جالب اینکه میرشاد ماجدی به عنوان جانشین او به فیفا معرفی شده است. به واقع از ابتدا هم قرار بود کمیته جوانان بر عمکرد تیم های پایه نظارت کند و مهدی مهدوی کیا به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود. در کنار مسئولیت فنی تیم امید.

امروز در یک اتفاق پیش بینی شده و البته بی سابقه در فوتبال ایران عزیزی خادم با رای اعضای هیات رییسه از سمت خود برکنار شد و جالب اینکه خود را به میرشاد ماجدی داد. حالا مهمترین ماموریت پیش روی او قرارداد با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید است. به این خاطر که مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا نزدیک است و این تیم باید در فیفا دی پیش رو که فروردین ماه خواهد بود تمرینات آماده سازی خود را آغاز کند. جالب اینکه گروه بندی مسابقات هم مشخص شده و ایران با ازبکستان میزبان بازی ها و ترکمنستان و قطر همگروه شده است. این مسابقات قرار است خرداد ماه با حضور 16 تیم و در 4 گروه چهار تیمی در شهر تاشکند آغاز شود.
میرشاد ماجدی که تا چندی پیش پای خود را از مسئله قرارداد مهدی مهدوی کیا کنار کشیده بود و اینطور گفته بود مسایل مربوط به قرارداد مهدی مهدوی کیا توسط دبیر کل در حال پیگیری است اکنون باید به طور سفت و سخت پیگیر این ماجرا باشد چرا که امیدها برای آماده سازی خود به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از چهار ماه فرصت دارند ودر فرصت باقی مانده تنها می توانند در روزهای فیفا تمرین کنند چون بیشتر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران در خدمت تیم های دسته اولی و لیگ برتری هستند و در زمان های مسابقات نمی توانند اردوی تیم را ترک کنند.
انتخاب مهدی مهدوکیا و وحید شمسایی با رای اعضای هیات رییسه بوده و میر شاد ماجدی با وجود رفتار عزیزی خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدوی کیا که برای او جای گلایه باقی گذاشت باید پیگیر موضوع قرارداد مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید باشد و  اگر این موضوع به سرانجام نرسید به سرعت یک رهبر فنی جدید برای تیم امید انتخاب کند. به خصوص که اردوی آماده سازی تیم امید در بهمن ماه به دلیل عدم آمادگی مهدی مهدوی کیا لغو شد. دلیل هم واضح و روشن است. تا شروع مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند کمتر از 4 ماه باقی مانده است.
بیشتر بخوانید
بخشی از مهمترین تخلفات عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال
۵۱۰ یورو جریمه مالی به خاطر حمایت از طارمی
بازیکن پرسپولیس که دلش پیش استقلال بود!/عکس
251253

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا