اخبار ورزشی

اورسجی: تخریب من نماد وطن‌فروشی بود/مقدم‌بقا: به شعارها توجه نکنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی در حال برگزاری است.  سعید مقدم‌بقا کاندیدای ریاست فدراسیون کبدی، گفت: خواهش می‌کنم به شعار‌ها توجه نکنید. راه‌های نرفته زیادی در کبدی وجود دارد و تنها از ۱۰ درصد ظرفیت استان ها استفاده شده است. باید دنبال راه‌اندازی کبدی در اتحادیه کشورهای عرب و بعد مدعی ریاست و سرپرستی فدراسیون جهانی باشیم. آیا دبیر فدراسیون جهانی که از کره‌جنوبی است سرپرست ایرانی را می‌شناسد؟ 

وی یادآور شد: ساختار نیروی انسانی در فدراسیون ضعیف است و باید افراد قدرتمند وارد شوند. باید کبدی را همگانی کنیم. تمام ایران در این رشته مستعد است اما ۸ استان از ۳۱ استان ما فعال هستند. من در صورت ریاست نیازی به بودجه وزارت ندارم و این بودجه را به استان‌ها خواهم داد. 

عباس خواجه ‌اورسجی در این نشست گزارشی از عملکرد فدراسیون در ۴ سال حضورش به عنوان رئیس فدراسیون ارائه کرد و به بیان برنامه‌های پیش‌روی این رشته پرداخت. 

وی در این باره عنوان کرد: در این ۲ ماه برخی به من تهمت دزدی زدند و آنقدر تخریب شخصیتی کردند که اگر آن وقت را خرج کبدی کرده بودند یک خوابگاه ساخته شده بود! 

اورسجی در ادامه به برخی حواشی در مورد سرپرستی فدراسیون جهانی پرداخت و گفت: همه می‌دانند زمانی که شخصی از ریاست فدراسیون جهانی استعفا می‌دهد، فوت و یا برکنار می‌شود‌، حتما سرپرست می‌گذارند. اگر من سرپرست فدراسیون جهانی نیستم پس چه کسی سرپرست است؟ ۶ نفر نایب رئیس دنیا سرپرستی من را امضا کردند اما برخی آنقدر با خارجی‌ها تماس گرفتند و من را تخریب کردند. تخریب من برای کسب کرسی جهانی نماد کامل وطن فروشی بود. 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا