اخبار استانها

اهدای ۸ میلیارد ریال از سوی ذوب آهن اصفهان برای آزاد سازی زندانیان

اهدای ۸ میلیارد ریال از سوی ذوب آهن اصفهان برای آزاد سازی زندانیان

به گزارش recive از اصفهان، ایرج رخصتی اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور از بدو تاسیس تاکنون همواره در راستای مسئولیت های خود در عرصه های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، توسعه صنعت کشور، ایجاد فضای سبز، حفاظت از محیط زیست، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی عملکرد درخشانی داشته است.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی در کنار تولید، توجه به محیط زیست را در اولویت قرار داده و با ایجاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز دست کاشت، گام مهی در این راستا برداشته است.

وی با اشاره به اهدای مبلغ هشت میلیارد ریال کمک نقدی از سوی ذوب آهن اصفهان و شرکت های تابعه جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین دو میلیارد ریال از سوی مدیران این شرکت، بیان کرد: این خانواده بزرگ از سه دهه گذشته با ایجاد موسسه خیریه والفجر جهت کمک به نیازمندان فعالیت نموده و ماهانه مقداری ازحقوق کارکنان شرکت به این امر اختصاص می یابد.

رخصتی ابراز داشت: هفته گذشته نیز از سوی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مبلغ پنج میلیارد ریال در جشن گلریزان زرین شهر و مبلغ پنج میلیارد ریال در جشن گلریزان فولادشهر برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اهداء شد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان نیز مبلغ دو میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد اهداء نمود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا