اخبار استانها

اهدای ۱۰۰۰ متر زمین توسط خانواده شهیدصولت رئیسی به منظور ساخت اورژانس درچهارمحال وبختیاری

اهدای ۱۰۰۰ متر زمین توسط خانواده شهیدصولت رئیسی به منظور ساخت اورژانس درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری؛در استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور با شعار محوری ده هزار خدمت با رویکرد های فرهنگی محرومیت زدائی و خدمت رسانی بهداشتی درمانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب، سرکشی ازخانواده محترم شهید محمدحسن ریسی و صولت ریسی با حضور فرماندار شهرستان اردل، فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و جمعی از مسولین شهرستانی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این خصوص گفت: با عنایت و برکات شهدا، هزار متر زمین برای ساخت ساختمان اورژانس ۱۱۵ اردل توسط خانواده شهید صولت رئیسی اهدا شد.

وی افزود: خانواده این شهید بزرگوار اهدای این زمین و اختصاص پاداش و حقوق شهید را در کارهای عام المنفعه، گامی در راستای کنگره ملی شهدای عشایر و با یاد و نام شهدای عشایر عنوان کردند.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهید محمدحسن رئیسی، گفت: دغدغه اصلی خانواده این شهید بزرگوار تحقق شعار ده هزار شهید ده هزار خدمت و حل مشکلات مردم به خصوص اشتغال جوانان و مرتفع شدن مشکلات اقتصادی می باشد.

در پایان این دیدارها، مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای اردل به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کردند.

گفتنی است؛ شهید صولت رئیسی فرزند اسدالله، متولد سال ۱۳۴۲در اردل می باشد که شغل وی آموزگار بود و در دوران دفاع مقدس روز ۲۹ بهمن ۱۳۶۴ در منطقه اروند به فیض شهادت رسید.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا