همدان

اهدای نشان ملی «مادران قاسم پرور» به مادران همدان

حجت الاسلام میلاد صالحی؛دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری همایش تجلیل از «مادران قاسم پرور» در استان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) الگوی مادران مقاومت و نیز سالگرد شهادت سردار دلها، بهترین الگوی تربیت؛ حاج قاسم سلیمانی عزیز، مجمع فعالان جمعیت استان همدان با همکاری گروه جهادی آنسه، سازمان تبلیغات اسلامی استان و موسسه فروغ اندیشه اقدام به برگزاری همایش تجلیل از «مادران قاسم‌پرور» کرده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود گفت: در این برنامه مادرانی که به واسطه تکریم مکتب حاج قاسم و الگوگیری از مکتب تربیتی ایشان، از روز شهادت تا دومین سالگرد شهادت این شهید والا مقام فرزندان خود را به نام «قاسم» یا «محمدقاسم» نامگذاری کردند، تجلیل و تکریم می‌شود.

دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان خاطرنشان کرد: همایش ملی «مادران قاسم پرور» همانند سال گذشته با هدف ارتقای جایگاه مادری در جامعه، ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، تجدید عهد مادران با آرمان‌های این شهید والامقام و تربیت نسل سلیمانی‌ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور شخصیت‌های استانی، مادران شهدا و خانواده‌های آنها و مادران استان همدان برگزار خواهد شد عنوان کرد: مادرانی که از روز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی (۱۳۹۸/۱۰/۱۳) تا دومین سالگرد شهادت این سردار بزرگ (۱۴۰۰/۱۰/۱۳) نام فرزندشان را «قاسم» و«محمد قاسم »  گذاشته‌اند، اقدام به ثبت‌نام برای دریافت نشان ملی «مادران قاسم‌پرور» کنند.

وی عنوان کرد: این مادران برای حضور در برنامه و دریافت نشان ملی، از طریق راه‌های ارتباطی ‏www.mfah.ir و شماره تماس ۰۸۱۳۲۵۳۴۵۰۰ با دبیرخانه همایش ارتباط گرفته و ثبت‌نام را رقم بزنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/ ق



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا