تهران

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ علی کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باند ۳ نفره سارقان تلفن همراه شهروندان در شهرهای غرب استان تهران، با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.

وی با تشریح جزئیات عملیات دستگیری این سارقان، گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ و افزایش شکایت‌ها مبنی بر سرقت تلفن همراه مردم، اکیپی از ماموران زبده پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، شناسایی و دستگیری این سارقان را در دستور کار خود قرار داده و پس از انجام اقدامات فنی پلیسی و جمع بندی اطاعات بدست آمده از شاکیان پرونده، عملیات دستگیری این افراد آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با سرنخ‌های به دست آمده، سارقان که از اتباع غیر مجاز بودند و به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت در نقاط مختلف اسلامشهر و شهرهای همجوار اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک عملیات غافل‌گیر کننده، این سارقان در کمین ماموران نیروی انتظامی افتاده و دستگیر شدند.

کارخانه با قدردانی از همکاری شهروندان با ماموران نیروی انتظامی، تاکید کرد: با دستگیری این ۲ سارق و انجام اقدامات فنی پلیسی و  مواجهه حضوری با مال باختگان، با اعمال مجرمانه خود اعتراف و یک نفر مالخر را که در یکی از مناطق شهر تهران مستقر بود را معرفی کردند.

وی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر و اخذ احکام قضایی، فرد مالخر در یک عملیات غافل‌گیر کننده شناسایی و دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه در نقاط مختلف شهرهای غرب تهران اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف اموال مسروقه و شناسایی دیگر مال‌باختگان ادامه دارد.

کارخانه تصریح کرد: با توجه به اینکه پرونده این سارقان در اداره آگاهی شهرستان اسلامشهر در حال رسیدگی است، شهروندان و افرادی که در طی چند ماه اخیر مورد زورگیری و موبایل قاپی قرار گرفته‌اند، می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مراتب شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا