سمنان

انجام بیش از 39 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان

انجام بیش از 39 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

وی گفت در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است تعداد 2622 مورد تخلف ثبت شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان سمنان اذعان داشت : طی این مدت 2357 مورد پرونده تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه ، فروش و نگهداری کالای قاچاق و غیره به ارزش ریالی 2هزار و 221 میلیارد و 570 میلیون ریال تشکیل که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مهدی یحیایی خاطرنشان کرد: رصد و پایش مستمر بازار، کنترل قیمت ها، نظارت بر توزیع کالا و نحوه عرضه خدمات به جهت امید آفرینی و اعتماد بخشی و رفع دغدغه های مردم در تأمین مایحتاج روزمره زندگی از مهمترین برنامه های اداره کل صمت می باشد و همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را به شماره 124 سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این اداره کل اعلام نمایند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا