کهگیلویه و بویراحمد

انجام بیش از ۳۵ هزار مورد بازرسی از بازار گچساران/ پلمپ ۶۶۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مرتضی سجادپور در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: باید مانند گذشته بیماریابی و نمونه گیری ها همچنان دردستوکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرارگیرد.

وی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، ومراکز آموزشی،در واکسیناسیون  این اهتمام نیز وجود داشته و همچنان رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی ضروری بوده که باید همچنان در دستور کاردستگاه ها و ادارت شهرستان قرار گیرد.

 

معاون فرماندار گچساران ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون افزون بر ۱۰۰ جلسه در این خصوص برگزار شد که ۸۱۰ مصوبه را در برداشته است.

سجادپور عنوان کرد: در همین‌مدت زمان عنوان شده ۳۵ هزار و ۷۶۸ مورد بازرسی توسط گشت مشترک ادارات مربوطه از بازار و صنوف مختلف در گچساران انجام شده است.

وی گفت: ۶۶۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در همین مدت زمان پلمپ شدند.

 

محمد صادق رضایی، رییس شبکه بهداشت ودرمان گچساران نیز در این جلسه تصریح کرد: :درحال حاضر حدود ۵۲پایگاه، مرکز و خانه بهداشت در شهر و روستا کار تزریق واکسیناسیون کرونا به شهروندان را انجام‌می دهند.

 وی بیان کرد: دربخش های صنعت نفت هم چنین امر مهمی نیز انجام می گیرد.
رضایی افزود:طرح هوشمند مدیریت کرونا از امروز نیز درسامانه ای عملیاتی شده که به منظور انجام واکسیناسیون، تست کرونا‌ و غربالگری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: متاسفانه درگچساران وضعیت رنگبندی کرونا از آبی به زرد تغییر یافته و این اتفاق به دلیل عادی انگاری کرونا از سوی مردم و عدم رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفته است.

رضایی ادامه داد:  بنابراین باید توجه داشت که واکسیناسیون تاثیر بسیاری درکاهش بیماری کرونا دارد.

شکوهی پور،رئیس شورای شهردوگنبدان درادامه نیز گفت:جا دارد از تلاش های جناب “اتابک” فرماندار سابق نیز تشکر و قدردانی کنم و برای فرماندار جدید نیز آرزوی توفیق درامورات را دارم.

وی گفت:متاسفانه مشکل اساسی حال حاضر شهر ما،بحث انتخاب شهردار است که بعد از گذشت ۵ماه هنوز شهردار نداریم ، انتظار می رود فرماندارگچساران این امر مهم را پیگیری کرده و هرچه زودتر این مشکل نیز مرتفع شود هرچند تاکنون نیز مشکلاتی بسیاری دراین خصوص گریبانگیر شهرشده است.

سید مصیب موسوی نژاد سرپرست شهرداری نیز در این‌جلسه اظهار کرد: شهرداری تا کنون بیشترین همکاری را در کنار مدافعان سلامت در خصوص کرونا انجام داده است.

وی عنوان کرد: تمام‌پرسنل شهرداری خدمت صادقانه را سر لوحه کار خود قرار داده و به جد در راه خدمات به شهروندان تلاش می کنند.

دکتر محمدی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت نیز افزوود: صنعت تفت در دوران سخت مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان شبکه و بهداشت بوده و به شهروندان خدمات درمانی ارائه کرده است.

وی گفت: اجباری کردن ارائه کارت واکسناسیون یا کد کیو آر هنگام مراجعه به بانک ها و ادارات از سوی شهروندان می‌تواند در کاهش کرونا موثر باشد.
انتهای پیام/
 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا