اخبار ورزشی

انتقاد سرمربی ناشنوایان از مسئولان: تا نام معلولان می‌آید، توجهات کمتر می‌شود

محمدرضا لوئی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات جهانی فرانسه اظهار داشت:  ما اولین باری بود که در مسابقات جهانی شرکت می‌کردیم و بچه ها عملکرد خوبی داشتند. شاید اینطور برداشت شود که چون مسابقات ناشنوایان و کم شنوایان بوده، سطح خوبی نداشته باشد، اما واقعا رقابت‌های کیفیت خوبی داشت و روسیه، اوکراین و خود میزبان شرایط خیلی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در این 10 سال که جودو ناشنوایان تشکیل شده نتوانسته بودیم مسابقات جهانی اعزام شویم و از 4 سال قبل هم هیچ اعزام برون مرزی و مسابقه تدارکاتی هم نداشتیم و اگر این پازل را کنار هم بگذارید، متوجه می‌شوید که نتیجه کسب شده قابل قبول است.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان با اشاره به عملکرد امیرمحمد دفتری عنوان کرد: این جودوکار نخستین بار بود که در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کرد و واقعا می‌توان گفت که گل کاشت و مدال برنز گرفت.

لوئی مقدم با اشاره به تاکید بر اینکه می‌توانستیم مدال‌های بیشتری بگیریم، گفت: طی 2 سال گذشته فدراسیون جودو تعلیق بود و به همین دلیل نمی‌توانستیم اردوهای مشترک را با شنواها برگزار کنیم و حریف تمرینی نداشتیم و همین موضوع روی کار ما تاثیر گذاشته بود و اگر شرایط فراهم بود، نتایج بهتر هم کسب می‌شد.

وی با گلایه از بی توجهی ها اظهار داشت: نمی‌دانیم چرا تا اسم معلولیت می‌آید، توجهات کمتر می‌شود. در کشورهای دیگر توجهات به ناشنواها و در کل معلولان خیلی بیشتر است. این بچه‌ها پرچم کشور را در خارج به اهتزاز در می‌آوردند و باید توجه و حمایت بیشتری صورت بگیرد و حداقل پاداش‌ها برابر شود. 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا