تهران

انتقاد دادستان شهریار از وضعیت محور امام حسین(ع)/ برخی از مدیران مانع تولید هستند

حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره مشکل فاضلاب حوضچه امیریه اظهار‌کرد: متاسفانه علی‌رغم ورود چندین باره دادستانی این مشکل مقطعی حل شده و گویا کسی به فکر رفع این معضل نیست و طی سال‌های اخیر چندین نفر بر اثر سقوط در این حوضچه فوت کرده‌اند.

دادستان شهریار با اشاره به محور امام حسین(ع) به عنوان محور مرگ، افزود: این محور نه روشنایی و نه ایمنی حریم راه دارد که و بر اثر ارتفاع سطح محور خودروها به کانال میان جاده سقوط می‌کنند که بایستی اداره راهداری، شهرداری وحیدیه و سایر ارگان‌ها به این موضوع ورود کنند.

وی با اشاره به تعطیلی و اتلاف سرمایه در گرمخانه شهریار، بیان‌داشت: امروز در فصل سرما کسی به این موضوع توجه نمی‌کند و متاسفانه کارتن‌خواب‌ها در نقاط نامناسب به سر می‌برند و خواستار اقدام جدی هستیم.

عسگری‌پور گفت: متاسفانه گویا در مدت اخیر برخی شهرداران، شوراها و مدیران ادارات به بهانه اینکه در بازه جابه‌جایی مدیران ارشد شهرستان هستیم کار را زمین گذاشته‌اند و بایستی تا آخرین لحظه حضور در مسؤولیت کار کنیم.

وی با اشاره به موضوع میدان میوه و تره‌بار شهریار ادامه داد: این پروژه سالیانی است که با حجم قابل توجه سرمایه بلاتکلیف است و مشخص نیست که افتتاح یا عدم افتتاح آن به نفع شهر خواهد بود.

دادستان شهریار با اشاره به رفع موانع تولید گفت: در این حوزه متاسفانه ادارات گاز، راهداری و برق همکاری خوبی در رفع موانع تولید ندارند و گویا برخی از خود ما مدیران مانع تولید هستیم و به طور مثال در یکی از شرکت‌های دانش بنیان شهرستان با حضور دانشجویان و متخصصان نخبه، گاز ندارند و دستورات لازم در این خصوص در ستاد تسهیل صادر شد.

وی تصریح‌کرد: حال می‌خواهند لوله گاز را از زیر جاده عبور دهند تا این شرکت گازدار شود اما ۷ ماه است که اجازه این اقدام را نمی‌دهند و می‌گویند از استان اجازه نمی‌دهند که من به بخشدار جوقین اعلام کردم این اقدام را با مسوولیت من حتی بر خلاف مقررات انجام دهید و شخصا پاسخگو خواهم بود.

انتهای پیام/ش


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا