سمنان

انتصاب در بهزیستی استان سمنان

انتصاب در بهزیستی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان حمید همتیان با حکمی از سوی دکتر منطقی مدیرکل سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شد .

دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه که با حضور معاونین و روسای ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین گفتند : معاونت پشتیبانی و منابع انسانی هر چند جزء معاونت های تخصصی در سازمان بهزیستی محسوب نمی شود اما دارای جایگاه ویژه و منحصر به فردی می باشد .

وی جایگاه و اهمیت معاونت پشتیبانی را در نقش آفرینی فی مابین این معاونت و نیروی انسانی بیان و افزودند : چه بسا مجموعه هایی که دارای کلیه امکانات هستند اما بدون نیروی انسانی فعال و پویا نمی توانند به اهداف و وظایف پیشبینی و برنامه ریزی شده خود دست یابند .

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بیش از ۶ ساله جناب آقای حسین نوحی در سمت معاونت پشتیبانی و منابع انسانی ایشان را فردی توانمند در کلیه فعالیت ها و وظایف سازمانی برشمرده و افزودند : تغییر و جابجای در یک مجموعه و دستگاه امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است ، امیدواریم این تغییرات منجرب به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف شود .

منطقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : انتظار می رود معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی همانند گذشته و بیش از پیش همکاری و همراهی را با سرپرست جدید معاونت پشتیبانی داشته باشند که بمنظور اصلاح و ارتقاء برخی خدمات نیازمند همراهی ، همدلی و همراهی کلیه همکاران هستیم .

وی یکی از دغدغه های حال حاظر در بهزیستی استان در حوزه منابع انسانی را کمبود نیروی انسانی برشمرده و اظهار داشتند : در شرایط فعلی نیازمند مشارکت و همکاری کلیه پرسنل بمنظور ارئه خدمات مطلوب به جامعه هدف هستیم که یکی از راه های موثر در کاهش این مسئله برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت کلیه پرسنل ستادی و شهرستانی است .

مدیرکل بهزیستی استان نگاه مورد نظر در پشتیبانی را جذب منابع مالی و تخصیص صحیح و درست آن بیان داشته تا بتوان با منابع موجود بهترین نتیجه و عملکرد را داشت .

ایشان در بخش پایانی سخنان خود ایجاد انگیزش به همراه عدالت در حوزه پشتیبانی را راه رسیدن به یک سیستم پویا و فعال بیان و ضمن تقدیر از خدمات و زحمات جناب آقای نوحی در سمت معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان برای جناب آقای همتیان در این سمت جدید این معاونت آروزی موفقیت و کسب توفیقات روز افزون داشتند .

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا