سمنان

امکان بهره مندی کارکنان وظیفه غایب حین خدمت از کسر خدمت ایثارگری والدین

امکان بهره مندی کارکنان وظیفه غایب حین خدمت از کسر خدمت ایثارگری والدین

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سرهنگ «حسین پیوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به ایثارگران و افزایش رضایت کارکنان وظیفه حین خدمت، برابر تصویب ستاد کل نیروهای مسلح کلیه کارکنان وظیفه غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین (رزمندگی، جانبازی و آزادگان) بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه مشمولان غایب در صورت اشتغال به خدمت می توانند از این کسری خدمت بهره مند شوند، گفت: کلیه کارکنان وظیفه غایب حین خدمت که دارای کسر خدمت ایثارگری والدین هستند، می توانند از امتیاز مذکور بهره‌مند شوند.

سرهنگ حسین پیوندی بیان کرد: فرآیند صدور کسر خدمت مطابق مقررات قبلی بوده و تغییری نداشته و کارکنان وظیفه واجد شرایط پس از شروع به خدمت سربازی می توانند برای دریافت گواهی کسر خدمت به سازمان‌های نیروهای مسلح مراجعه کنند.

وی عنوان داشت: این مقررات صرفاً برای بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری بوده و بخشش اضافه خدمت سنواتی (پشت دفترچه ای) کارکنان وظیفه مطابق ضوابط و مقررات مربوطه قبلی و اختیارات یگان خدمتی مربوطه می باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا