اخبار ورزشی

امروز چاقو دسته خودش را بُرید!

امروز چاقو دسته خودش را بُرید!

به گزارش خبرگزاری recive؛ داود سیدعباسی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به شیراز آمدم وبا تیم خوب فجرسپاسی بازی کردم. هیچ موقع پنهان نکردم که فوتبالم را مدیون فجرسپاسی هستم. همیشه حمایت مردم خوب شیراز را پشت سر خودم داشتم. از این بابت از این تیم و مردم شیراز سپاسگزارم.
وی افزود: بهترین مثالی که می توانم بزنم این است که چاقو دسته خودش را برید. هیچ موقع از شکست تیم فجرسپاسی خوشحال نمی شوم. همیشه طرفدار این تیم بودم ولی امروز تحت لوای تیم شهرخودرو خراسان و به نمایندگی از این استان بازی کردیم. جا دارد به بازیکنان دو تیم و مهرزاد معدنچی عزیز دوست خوبم که در ابتدای راه مربیگری قرار دارد، خسته نباشید و خدا قوت بگویم. تیمشان امروز خیلی خوب و جنگنده بازی کرد. دی‌ان‌ای فجرسپاسی تلاش و پشتکار است. امیدوارم در ادامه راه شرایط آنطور که دوست دارند پیش برود.
سیدعباسی افزود: نیمه اول شرایط خاص خودش را داشت. با کیفیت زمین و بادی که می آمد، بازی سرد و بی روحی را شاهد بودیم. نیمه دوم تیم ما توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد. بارها روی دروازه حریف حاضر شدیم و در نهایت دقیقه ۹۰ توانستیم با پنالتی بازی را به سود خودمان تمام کنیم. مساله‌ای که باعث تاسف است، زمان ما هم که بازی می‌کردیم زمین حافظیه همینطوری بود. برای تیم فجر و تیم‌هایی که در آن بازی می‌کنند واقعا حیف است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم از این ورزشگاه نوستالژی استفاده کنیم. وقتی به این ورزشگاه می آیم مرور خاطرات خوبم است.
سرمربی شهرخودرو گفت: امروز هم که اینجا آمدم حس خوب وجود داشت. الان هم همانقدر حس خوب دارم. پنهان نمی کنم. تیمم برده و برای مردم خراسان خوشحال هستیم که به نمایندگی از آن ها در این بازی حاضر شدیم. توانستیم امیدهای خودمان را برای ادامه فصل زنده نگه داریم. تمام تلاشمان را می کنیم که نماینده شایسته ای برای استان خراسان باشیم و در بازی های بعدی هم بتوانیم همین قدر با جدیت و با انگیزه ظاهر شویم. بچه ها امروز بیشتر از توانشان تلاش کردند. همه بازی ها همینطور است. امروز مزد تلاششان را گرفتند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت آماده‌سازی کمپ حجازی

نکونام مبلغ قرارداد خرید لالیگایی را لو داد

پاسخ اصولی به ادعای مصطفوی: می‌ خواهند برای فوتبال هزینه درست کنند!

۲۵۱۲۵۴

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا