خوزستان

امروز اوکراین قربانی سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکاست/ جنگ اوکراین ادعاهای دروغین حقوق بشری آمریکا و غرب را برملا کرد

امروز اوکراین قربانی سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکاست/ جنگ اوکراین ادعاهای دروغین حقوق بشری آمریکا و غرب را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری recive خوزستان از بندرماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: از نظر جمهوری اسلامی هرگونه تجاوز محکوم و جمهوری اسلامی مخالف کشتار مردم در هر نقطه از جهان است.

وی افزود: اما جنگ در اوکراین دروغ بزرگ آمریکا و غرب را آشکار کرد از جمله حقوق بشر چرا که حقوق بشر یک واژه دروغین و در خدمت اهداف پلید آنها به کار گرفته می‌شود و این نشأت گرفته از خباثت رهبران غربی و آمریکایی است.

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: مردم مظلوم خاورمیانه سال‌ها است شاهد ظلم و جنایت‌هایی هستند که با سلاح خود غربی‌ها و آمریکای جنایتکار رقم می‌خورد و هزاران کودک بی‌گناه در این منطقه زیر بمباران‌ها کشته می‌شوند.

عبادی ادامه داد: اما هیچگاه سخنی در این رابطه از مدعیان دروغین حقوق بشر شنیده نشد و سازمان ملل هیچگاه در حمایت از این مردم مظلوم قطعنامه‌ای صادر نکرد، مگر مردم یمن، عراق، فلسطین، افغانستان و سوریه چه تفاوتی با مردم اوکراین دارند؟

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اوکراین ثابت شد به هیچ وجه نمی‌توان به وعده‌های دروغین رهبران غربی و آمریکایی اعتماد کرد و اعتماد به آنها چیزی غیر از حماقت و خسران نیست. امروز اوکراین قربانی سیاست‌های مداخله جویانه آمریکاست.

امام جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک حلول ماه شعبان‌المعظم گفت: اعیاد شعبانیه، سوم شعبان میلاد با سعادت سید الشهدا و روز پاسدار و میلاد قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز و میلاد سیدالساجدین حضرت علی بن‌الحسین را تبریک و تهنیت می‌گویم.

عبادی در پایان عنوان کرد: ماه شعبان ماه با فضیلتی است که فرصت بندگی و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان است، لذا باید از این فرصت به خوبی بهره‌ ببریم و غبار را از جان و دل خود بزداییم.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا