کهگیلویه و بویراحمد

امدادگران هلال احمر در امداد رسانی به رزمندگان معنای نوعدوستی را به کمال رساندند

سید حمید افرازیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: جا دارد از زحمات بی وقفه پرسنل،داوطلبان، نجاتگران و امدادگرایان جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

 

 وی بیان کرد: تاریخ دفاع مقدس به خون پاک همه شهدای جبهه و جنگ از جمله شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر متبرک است.

 

رییس جمعیت هلال احمر گچساران تصریح کرد: امدادگران هلال احمر در امدادرسانی به رزمندگان، معنای نوعدوستی را در جبهه‌ها به کمال رسانده و از نمونه‌های خالص ایثار در دوران معاصر به حساب می‌آیند.

افرازیان بیان کرد: سال‌های دفاع مقدس دوران ویژه‌ای برای جمعیت هلال احمر بود که با تقدیم صدها شهید امدادگر توانست از آزمون مهم امدادگری در جنگ سربلند بیرون آید و کارنامه ماندگاری را از خود بر جای گذارد.

رییس جمعیت هلال احمر گچساران تصریح کرد: شهدای امدادگر سبکبالانه از خاک به افلاک بال گشودند و ثابت کردند که امدادگر در هر شرایطی امدادگر است، یک روز در زلزله، یک روز در سیلاب و یک روز در جبهه جنگ، اما آنچه برای سختی‌های امداد و نجات اهمیت دارد نجات جان آسیب‌دیدگان حتی به قدر از دست دادن جان خویش است.

افرازیان عنوان کرد: پس امروز بر ماست که با سرمشق گرفتن از اخلاق و فرهنگ شهدای امدادگر، در پیمودن راه و آرمان‌شان ثابت قدم بوده و در بزرگترین عملیات‌های بشردوستانه یاد شهدای امدادگر را در اذهان زنده کنیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا