هرمزگان

امام جمعه میناب: مسؤولان از کشاورزان حمایت کنند/ حاج قاسم فاتح جهاد اکبر و جهاد اصغر بود

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز ضمن گرامیداشت روز جهادکشاورزی، اظهار کرد: قطعاً در همه کشور خصوصا در شهر کشاورزی اهمیت فراوانی دارد و بخش بزرگی از اقتصاد شهر به کشاورزی و گردش مالی در این بخش وابسته است.

وی با بیان این که مسؤولان باید توجه هر چه بیشتری به کشاورزی داشته باشند، عنوان کرد: اقتصاد کشاورزی در بسیاری از کشورها سبب رونق و رشد ملی شده است و میناب به عنوان قطب کشاورزی جنوب کشور باید مورد حمایت هرچه بیشتری واقع شود.

خطیب جمعه میناب ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: ما باید مکتب حاج قاسم را بشناسیم چون حاج قاسم یک شخص نبود یک مکتب بود و مکتب حاج قاسم سلیمانی باید در جامعه نهادینه شود.

خطیب جمعه میناب گفت: حاج قاسم قبل از آنکه برجهاداصغر پیروز شود در جهاد اکبر پیروز بود و بر هوی و هوس دنیوی پیروز شده بود و به همین خاطر در دل رزمندگان و همه شیفتگان به مقاومت، جایی گسترده یافته بود و وداع با شکوه مردم با پیکر پاک او نیز این عمق ارادت ملی نسبت به این شخصیت ممتاز را نشان داد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم تقوا و معنویات دوران هشت سال دفاع مقدس را حفظ کرد و همراه خود داشت و سختی‌ها را تحمل می‌کرد.

خطیب جمعه میناب به  9 دیماه اشاره کرد و گفت: 9دیماه روز نماد دیانت ملت ایران و دشمن شناسی و تکلیف گرایی بود.

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: دشمنان دنبال جنگ هراسی هستند تا ایران را بترسانند ولی کور خوانده‌اند و آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل بدانند که هیچ غلطی نکرده اند و نخواهند کرد و اگر کوچکترین اشتباهی از آنان سرزند با خاک یکسان خواهند شد.

امام جمعه میناب در پایان ازمسئولان ومردم شهرستان خواست فضای شهررافضای فاطمی کنند و درمنازل خود روضه فاطمیه و حاج قاسم برگزار کنند.

انتهای پیام/ 88055


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا