تهران

امام جمعه شهرقدس: وزیر راه به مشکلات راه‌آهن شهرقدس رسیدگی کند/ ضرورت رسیدگی به معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدا محوری در زندگی، با بیان اینکه حادثه تصادف با قطار هرماه جان جوانی را در شهرقدس می‌گیرد، اظهار کرد: از وزیر راه می‌خواهیم مسئله راه آهن شهرقدس که تبدیل به قتلگاه جوانان و نوجوانان شده شده را رسیدگی کرده و مشکلات آن را حل کنند.

وی گفت: مسیر ریل آهن شهرقدس باید ایمن سازی شود و انتظار ما از وزیر راه و شهرسازی اینست که به مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی دستور دهد به تعهدات خود در مقابل مردم شهرستان قدس عمل کند و نسبت به دیوارکشی، سروصدای قطار، ایجاد پل مکانیزه و سرعت گرفتن پروژه زیرگذر رسیدگی کنند.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: انتظار از دولت مومن انقلابی، مهار مشکلات معیشتی و گرانی‌های افسار گسیخته است و از رئیس جمهور تقاضا داریم دولت با کمک سایر قوا و دستگاه‌‌های کشور فکری برای گرانی‌هایی که کمر مردم را شکسته و نظارتی بر آن نیست، داشته باشند.

جوکار با اشاره به دیدار رهبری با نخبگان تصریح کرد: مسوولان شهرستان باید از انتقاد، ایده، بیان مشکلات، مطالبات و دیدگاه‌های جوانان در کارگروه‌های مشورتی استفاده کنند و از جوانان نخبه حوزوی و دانشگاهی درخواست می‌شود برای برون رفت از مشکلات شهر راهکار علمی خود را ارائه دهند و از آن استقبال کرده و پیگیری خواهیم کرد.

وی با تاکید بر وضعیت نامناسب شهر از نظر معتادین متجاهر و کارتن خواب‌ها خاطرنشان کرد: مسئله اعتیاد و توزیع مواد مخدر هنجار شکن بوده و از مسوولان درخواست می‌شود این موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری کرده و آنها را سروسامان داده و اقدامات پیشگیرانه نسبت به توزیع مواد مخدر داشته و برای معتادین بهبود یافته در زمینه اشتغال فکر جدی کنند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا