همدان

الماسی: با اکسیر الوند در اندیشه صعود هستیم

محمود الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از همدان با اشاره به مراحل آماده‌سازی تیم اکسیر الوند برای حضور در لیگ دسته سوم، اظهار کرد: تیم اکسیر الوند به عنوان یک تیم کاملاً خصوصی و با منابع مالی حداقلی به دنبال حضوری قدرتمتد در لیگ دسته سوم کشور است.

وی ادامه داد: با یک تیم بومی و استفاده حداقلی از بازیکنان غیر بومی و یک کادرفنی همدانی به دنبال اثبات توانایی‎های فوتبال همدان هستیم و برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته سوم، روزشماری می‎کنیم.

سرمربی تیم اکسیر الوند بیان کرد: خوشبختانه مالک تیم به عنوان اولین حامی ما سعی در پیشبرد اهداف تیم دارد و همه امکانات لازم را برای درخشان ظاهر شدن تیم را فراهم کرده است.

وی گفت: میلاد مستوفی با سابقه مدیریت تیم‎های اکسیر البرز در کرج و اکسیر دماوند در تهران، با هدف توسعه فوتبال استان امتیاز تیم صعود کرده شهدای باباعلی بهار را خریداری کرد تا در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به نام همدان حضور پیدا کند.

الماسی از جذب بازیکنان خوب بومی و غیر بومی در تیم اکسیر الوند خبر داد و افزود: بازیکنان جذب شده در تیم همگی سابقه بازی در در لیگ‌های کشوری را دارند و همچنین چند بازیکن دیگر از جمله سید جمال معصومی و محسن وفایی که سابقه بازی در لیگ دسته اول و علی شاهسوند و محمد بالاوند که سابقه بازی در لیگ دسته دوم را دارند نیز جذب تیم شدند.

وی اضافه کرد: اولویت ما جذ بازیکنان بومی با کیفیت خوب است که در نهایت پس از یک یا دو پست که با کمبود بازیکن بومی روبرو باشیم سراغ بازیکنان خارج از استان خواهیم رفت.

سرمربی تیم اکسیر الوند از همدلی کادر فنی خبر داد و گفت: همدلی کادرفنی یکی از رمزهای موفقیت است که خوشبختانه تیم اکسیر الوند با کادر بسیار خوبی از پیشکسوتان مطرح استان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: حمید سراجچی به عنوان کمک اول و محمدرضا حجتی به عنوان مربی دروازه‎بان‎ها در تیم حضور دارند و همچنین مهدی زندی و بهنام طیبی نیز از دیگر دستیاران بنده در کادر فنی هستند.

الماسی خاطرنشان کرد: این روزها با برگزاری تمرینات منظم و همچنین انجام بازی‎های تدارکاتی سعی در آماده سازی مطلوب تیم داریم و از فرصت باقی مانده تا شروه رقابت‌ها نیز نهایت استفاده را خواهیم برد و در کنار تمرینات مستمر، چند بازی دوستانه نیز برابر تیم‎های لیگی کشور برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا