سمنان

اقدامات در راستای تقویت تولید و ایجاد اشتغاد در استان در حال انجام است

اقدامات در راستای تقویت تولید و ایجاد اشتغاد در استان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل سالن جلسات فرمانداری آرادان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های امام‌ جمعه محترم آرادان به واسطه همراهی با سیاست های دولت سیزدهم، گفت: تا امروز بالغ بر ۴۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تقویت تولید و ایجاد اشتغال در استان برگزار شده است و در ادامه نیز با قدرت ادامه خواهد یافت.
وی همچنین تصریح کرد: در حاشیه حضور وزیر جهاد کشاورزی در جشنواره‌ پسته دامغان و طی نشست با دامداران، مقرر شد تا دام در سطح استان خریداری و نهاده نیز در اختیار دامداران به صورت امانی قرار گیرد و دامداران استان پس از فروش دام، بدهی خود را به دولت پرداخت کنند.
هاشمی اذعان داشت: تا امروز بالغ بر ۵۰ واحد تولیدی صد درصد راکد استان به چرخه تولید بازگشته و با تحقق این مهم ۱۴۰۰ فرصت شغلی جدید برای متقاضیان شغل فرآهم شد.
استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت دارد با اقدامات جهادی و کار شبانه روزی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم و افزایش اعتماد آنان همچون گذشته گام برداریم، گفت: مردم استان سمنان مردمی بصیر و علاقمند به ولایت و انقلاب بوده و ما نیز مسئولیم تا با تمام توان برای مردم استان تلاش کنیم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا