اخبار استانها

افزون بر ۲۳۰۰ بازدید از صنوف و مراکز مختلف قشم انجام شد

افزون بر ۲۳۰۰ بازدید از صنوف و مراکز مختلف قشم انجام شد

به گزارش recive از قشم، حسین علی‌زاده با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بازرسان کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم از ۲۵ اسفند گذشته تا سومین روز از بهار ۱۴۰۱، این تعداد بازرسی را با هدف پیشگیری از تخلفات مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و صنوف مختلف انجام دادند.

وی ادامه داد: صنوف مختلف شامل فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی با دو هزار و ۲۴۸ مورد بازرسی در راس این بازدیدها قرار دارند و مراکز پذیرایی با ۱۰۳، مراکر اقامتی با ۴۰ و مراکز تفریحی هم با ۴ بازدید در رده‌های سوم تا چهارم قرار دارند.

رئیس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم با اعلام اینکه در این مدت ۱۲ واحد صنفی به دلیل ارائه خوب خدمات تشویق شدن، افزود: ۱۵۹ اخطار کتبی به صنوف مختلف، ۷۰۹ تذکر شفاهی، دریافت دو تعهد از دو فروشگاه به همراه پلمپ یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و تعلیق پروانه یک واحد صنفی هم از دیگر اقدامات بازرسان این کمتیه بوده است.

به گفته وی، در این مدت ۱۸۲ لیتر نوشیدنی‌های غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته به همراه ۱۱۴ کیلوگرم موادغذایی فاسد شناسایی و امحا شده است.

علی زاده بیان داشت: کمیته نظارت و پاسخگویی به شکایات با ۸ تیم متشکل از بازرسین کمیته، اصناف، گردشگری، ماموران بهداشت و نماینده دامپزشکی از تمام صنوف و تاسیسات گردشگری، اماکن اقامتی و اسکله ها بازدید کرده‌اند.

او در خصوص تخلفات صنفی و بهداشتی گفت: با هماهنگی و دستور دستگاه قضا، همزمان با ارائه تذکرات لازم به متخلفان اقدامات قانونی با صنوف متخلف هم انجام می‌شود.

جزیره قشم به دلیل ظرفیت‌های فراوان گردشگری، این روزها میزبان انبوه مهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا