سمنان

افزایش چشمگیر گازرسانی به واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۲

افزایش چشمگیر گازرسانی به واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ صادق ترحمی رئیس اداره گاز شهرستان سرخه، از گازرسانی به ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سال گذشته گازرسانی به ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و همچنین کاروانسرای تاریخی لاسجرد به عنوان یک واحد گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به مرغداری ها یک راهکار مناسب برای کاهش مصرف سوخت مایع است، گفت: به طور میانگین برای هر واحد مرغداری به میزان ۹۳هزار لیتر در سال سوخت مایع صرفه جویی شده است.

ترحمی، از آمادگی کامل شرکت گاز به منظور گازرسانی به واحدهای تولیدی بدون گاز خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از۸۶ مرغداری فعال در سطح شهرستان سرخه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند؛ ممکن است برخی واحدها به جهت دور بودن از مسیر اصلی هنوز گازدار نشده باشند اما این شرکت به طور کامل آمادگی دارد تا با درخواست و تشکیل پرونده کاربران این واحدها، نسبت به گازرسانی آن ها اقدام کند.

رئیس اداره گاز شهرستان سرخه در پایان افزود: بدون تردید حمایت از واحدهای تولیدی وصنعتی در زمینه ارزش افزوده نیز آورده زیادی را برای شهرستان سرخه و استان سمنان در پی دارد.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا