خوزستان

افزایش مرگ بیماران کرونایی در خوزستان

افزایش مرگ بیماران کرونایی در خوزستان

۶به گفته او در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۱۲۵ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در همین بازه زمانی تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۸۸ نفر عنوان می‌کند و می‌گوید: تعداد این بیماران نسبت به روز قبل ۵ نفر کمتر شده است. در حال حاضر اکثر بیماران سرپایی بوده و تعداد بستری‌ها کمتر شده است.

این مقام مسئول از شناسایی یک هزار و ۲۷۹ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۴۴ نفر بیشتر شده است.

آقای علوی تعداد بیماران بهبود یافته در شبانه روز گذشته ر سه هزار و ۷۳ نفر عنوان کرد که نسبت به روز قبل ۶۷ نفر افزایش یافته است.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: همچنین ۲۱ هزار و ۸۵۰ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی هستند که از آن‌ها تقاضا داریم از منزل خارج نشوند.

این مقام مسئول تعداد کل بهبودیافتگان در استان خوزستان را ۵۵۰ هزار و ۹۴۳ نفر بوده و میزان بهبودی این استان را ۹۴ درصد عنوان کرد.

مجموع بیماران کرونایی از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون به ۵۸۶ هزار و ۴۷۷ نفر در خوزستان رسیده است.

 تاکنون ۶ میلیون و ۹۶۱ هزار واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است و در حال حاضر ۸۵ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۲.۵ درصد ۲ دُز و ۲۹.۵ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

در حال حاضر ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان نارنجی و ۸ شهرستان زرد کرونایی هستند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا