اردبیل

افت و خیز آمار بیماران مبتلا به کرونا در اردبیل/ شمار بستری روزانه باز هم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و این در حالیست که بر اساس آمار اعلامی روز گذشته(۱۱ آبان)، ۲۴ نفر در ۲۴ ساعت بستری شده بودند.

طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۶ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۱۰ موردی داشته است و متأسفانه طی این مدت یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

تعداد بیماران بدحال به ۴۴ نفر رسید

از ۱۸۶ بیمار بستری، تعداد ۴۴ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند که این عدد نیز در مقایسه با روز گذشته، افزایش ۶ نفری را نشان می‌دهد و علاوه بر این‌ها، ۹۶ بیمار نیز در منازل تحت نظر هستند.

طی همین مدت خوشبختانه ۲۱ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند که نسبت به روز قبل، کاهش ۸ نفری را شاهد هستیم.

وضعیت نارنجی در شهرستان اردبیل ادامه دارد

هم‌اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های سرعین، کوثر، نمین، بیله‌سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

بر این اساس، فعالیت گروه شغلی سه و چهار کاملاً تعطیل بوده و در شرایط قرمز به غیر از گروه شغلی یک، سایر صاحبان مشاغل و صنوف نمی‌توانند فعالیت داشته باشند.

تعطیلی تالارها در پی نارنجی شدن وضعیت اردبیل

همچنین تالارها تعطیل بوده و رستوران‌ها نیز باید به صورت بیرون‌بر ارائه خدمات کنند و در کنار آن نباید ازدحامی در مراکز خدمات درمانی به ویژه سونوگرافی، آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان اتفاق بیفتد.

تاکنون یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۳۴ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۴۸ هزار دُز مربوط به نوبت اول و ۵۸۴ هزار و ۳۳۴ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

انتهای پیام/3463/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا