خوزستان

افتتاح پروژه‌ی تکمیل زنجیره‌ی جمع آوری گازهای مشعل بید بلند خلیج فارس

افتتاح پروژه‌ی تکمیل زنجیره‌ی جمع آوری گازهای مشعل بید بلند خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان ، بزرگترین پروژه‌ی تکمیل زنجیره‌ی جمع آوری گازهای مشعل بید بلند خلیج فارس بندرماهشهر افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس: با بهره‌برداری از تأسیسات و مخازن ذخیره‌سازی محصولات و اسکله مستقل بیدبلند خلیج فارس در مجیدیه بندرماهشهر، زنجیره تولید بیدبلند خلیج فارس تکمیل می‌شود.

بهره‌برداری رسمی از تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله بیدبلند خلیج فارس در بندرماهشهر و عقد هشت قرارداد همسو با اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت با حضور جمعی از مسولان انجام شد.

تاکنون ۱۲ میلیارد مترمکعب متان به شبکه گاز سراسری کشور وصل شده است و بطور روزانه ۳۰ میلیون متر مکعب گاز رسانی به شبکه گاز سراسری کشور انجام می شود.

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و خطوط لوله این مجتمع سال گذشته به بهره‌برداری رسمی رسید و از آنجا که عملیات اجرایی تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله شرکت به دلیل اختلاف فاز یک سال و نیم دیرتر از ساخت پالایشگاه آغاز شده بود، هم‌اکنون آماده افتتاح رسمی شده است

به گزارش خبر آنلاین،  امین‌نژاد، مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس: سرمایه‌گذاری انجام‌شده در ساخت تأسیسات و مخازن ذخیره‌سازی و اسکله مستقل بیدبلند خلیج فارس را ۲۷۰ میلیون یورو اعلام کرد و گفت: این پروژه با ظرفیت صادرات سالانه ۲ میلیون تن محصولات ارزشمند پروپان، بوتان، پنتان پلاس در زمینی به مساحت ۶۴ هکتار اجرا شده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا