سمنان

اعزام اکیپ درمانی به خارتوران بیارجمند/ از ویزیت رایگان تا اهدای بسته‌های معیشتی

جواد رضوانی، مسؤول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اظهار کرد: این اکیپ درمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روستاهای احمدآباد و زمان‌آباد به مدت دو روز نسبت به خدمت‌رسانی درمانی به اهالی منطقه اقدام کردند.

او با اشاره به حضور تیم دندانپزشکی و پزشک عمومی در این اکیپ درمانی گفت: در این اردوی جهادی، ۲۳۹ نفر توسط پزشک عمومی ویزیت شدند و ۱۲ نفر از سالمندان و بیماران نیز در منازلشان مورد ویزیت قرار گرفتند.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود افزود: ۳۵۹ نفر توسط دندان‌پزشک ویزیت شدند و اقدامات دندانپزشکی برای آنان ازجمله کشیدن و عصب‌کشی و … انجام و ۳۱۰ نسخه دارویی نیز به بیماران به‌صورت رایگان داده شد.

رضوانی با اشاره به اهدای ۱۲ بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از سه میلیون ریال به خانواده‌های کم‌برخوردار منطقه خارتوران بیارجمند گفت: این اقدامات جهادی پزشکی در راستای طرح شهید رهنمون و با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اجرا شده و ادامه می‌یابد و هدف آن خدمت‌رسانی به مناطق محروم در بخش بهداشت و درمان است.

به گزارش فارس؛ در مدت شیوع کرونا، بسیج جامعه پزشکی شاهرود فعالیت‌های متنوعی را در بخش بهداشت و درمان و شناسایی مبتلایان و واکسیناسیون اجرا کرده است و این تلاش‌ها سبب شده تا بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود جزو برترین‌ها در کشور قرار گیرد و فرمانده کل سپاه با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های این مجموعه تجلیل کند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا