اخبار ورزشی

اعتراض مدیر پیکان به داوری بازی با پرسپولیس

اعتراض مدیر پیکان به داوری بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری recive؛ درمورد آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پیکان به عملکرد تیم داوری بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قبل از صحنه گل اول پرسپولیس روی امیرحسین جدی خطا کردند اما داور از کنار آن گذشت. گل دوم حریف هم که آفساید بود اما داور آن را سالم اعلام کرد. به همین دلیل ما اعتراض خود را درمورد عملکرد رضا عادل و کمک‌هایش به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال می‌کنیم.
وی درمورد اینکه شکست مقابل پرسپولیس نخستین باخت خارج از خانه پیکان در این فصل بود، گفت: پس از اخراج امید عالیشاه، شرایط داوری به کلی تغییر کرد و به ضرر ما شد. البته جدا از بحث داوری تعطیلات طولانی مدت لیگ هم روی تیم ما در این بازی تاثیر گذاشت. روند بازی هم پس از گل اول پرسپولیس تغییر یافت و ما غافلگیر شدیم. در شروع نیمه دوم هم گل آفساید خوردیم. موقعیت‌های مان هم منجر به گل نشد و این عوامل روی کار پیکان تاثیرگذار بود.
مدیر تیم فوتبال پیکان درخصوص اظهارنظر مجتبی حسینی مبنی بر اینکه هر تیمی از پرسپولیس گل بد بخورد، تنبیه می‌شود، عنوان کرد: واقعا همین است. پرسپولیس همیشه تیمی بزرگ است و بازی کردن مقابل تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان شده آن هم در ورزشگاه آزادی برای جوان های ما سخت بود. به قول مجتبی حسینی سهل انگاری یا یک لحظه ضعیف بازی کردن‌ تیم را تنبیه می‌کند اما اشتباهات داوری هم روی نتیجه بازی تاثیرگذار شد.
رهقی درمورد آخرین وضعیت میلاد بدرقه پس از آسیب دیدگی ناشی از تکل امید عالیشاه روی پایش، پاسخ داد: میلاد شرایط خوبی دارد. هر چند تکل عالیشاه خیلی خطرناک بود و سبب اخراجش شد اما با تلاش کادر پزشکی اکنون وضعیت پایش بهتر شده است. وی درمورد اینکه آیا برای بازی پیکان و سپاهان بلیت فروشی خواهد شد، توضیح داد: تیم ما که هواداری ندارد اما اگر باشگاه سپاهان تعداد هوادارانی که می‌خواهند برای تماشای بازی به تهران بیایند اعلام کند، برای بلیت فروشی برنامه ریزی خواهیم کرد. اگر تماشاگران شان زیاد باشد، قطعا باشگاه پیکان بلیت فروشی خواهد کرد.
بیشتر بخوانید:

بنزما در یک قدمی رکورد تاریخی رونالدو

دلیل سکوت علی دایی در اینستاگرام چیست؟/عکس

رکورد تاریخی آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا/عکس

254 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا