اخبار ورزشی

اظهارنظر جالبِ سیاوش تهمورث درباره فوتبال

اظهارنظر جالبِ سیاوش تهمورث درباره فوتبال

به گزارش خبرگزاری recive، ویژه برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا، شب گذشته (چهارشنبه ۲۵ اسفند) میزبان سیاوش طهمورث بود. 
مجری برنامه از علاقه سیاوش طهمورث به فوتبال که در جوانی سابقه بازی در تیم راه‌آهن را هم داشته است، پرسید و این بازیگر پیشکسوت پاسخ داد: «من فوتبال را دوست دارم، نه دویدن در زمین را! این دو مورد باهم فرق می‌کند، فوتبال در این دوره جهانی یک علم است و فقط دویدن در زمین نیست. یک نمونه ساده مثال می‌زنم. شما فکر کنید یک بازیکن با هزار زحمت توپ را تا دم زمین آورده و چون می‌داند که خودش نمی‌تواند این را گل کند، به یک نفر دیگر پاس می‌دهد تا گل بزند. نکته این‌جاست که گل زدن توسط آن شخص مهم نیست، توسط تیم مهم است و ما این موضوع را کم داریم.»
او درباره تیم اروپایی مورد علاقه‌اش گفت: «چلسی و بارسلونا و …همه را دوست دارم و طرفدار یک تیم خاص نیستم. الان کسانی که از یک تیم طرفداری‌ می‌کنند، دلیل‌شان فوتبالی نیست. یک بچه هشت ساله در جمع نشسته و می‌گوید من طرفدار فلان تیم هستم. او فوتبال نمی‌داند، اما می‌دانید چرا طرفدار آن تیم است؟ اگر از نظر روانی دنبال کنیم، متوجه می‌شویم که او، آن رنگ را دوست دارد.»
او در واکنش به صحبت ضیا که گفت هوادار تیم آلمان است، گفت: «آلمان در دو، سه دهه اخیر، فوتبال بی‌نظیری داشت اما اخیرا کمی افت کرده است.»
سیاوش طهمورث، با طفره رفتن از پاسخ به پرسش علی ضیا درباره پرسپولیس و استقلال گفت: «من رنگ سورمه‌ای را دوست دارم.»
۵۷۲۴۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا