سمنان

اصلی ترین ظرفیت کشور نیروی جوان ،مومن و انقلابی است

اصلی ترین ظرفیت کشور نیروی جوان ،مومن و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری recive سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در دوره تربیت مربی “نقش جان ما” با محوریت طرح ایران جوان بمان با اشاره به اهمیت و ضرورت فرزند آوری و افزایش جمعیت گفت:یکی از مهم ترین عرصه های جهاد تبیین، جهاد تبیین در حوزه جمعیت است و هر کدام از ما وظیفه داریم تا با فرهنگ سازی در حوزه افزایش جمعیت و فرزند آوری نقش مهمی را در این عرصه ایفا کنیم.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به کینه توزی دشمنان گفت:ما امروز به تغییر وضعیت از حالت تدافعی به حالت تهاجمی در حوزه جنگ ترکیبی رسیده ایم و دشمن زمانی که می بیند یک موجی در کشور به راه افتاده است که دغدغه مقام معظم رهبری را پیگیری می کند هجمه های خود را به شکل های مختلف نشان می دهد.
وی افزود:باید ظرفیت هایی را برای خود مهیا کنیم تا بتوانیم در گام دوم انقلاب قدم برداریم و عبور از چالش جمعیت یکی از مسائل مهم و زیر بنایی است .
فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت:کمیت و کیفیت نیروی انسانی برای کشور تولید قدرت می کند و اولین و اصلی ترین ظرفیت کشور نیروی جوان ،مومن و انقلابی است .
سردار دامغانی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در حوزه افزایش جمعیت تصریح کرد:امروز بزرگ ترین مانع به جهت فرزند آوری موضوعات فرهنگی است و اگر ضرورت این موضوع باور شود در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف راهبردی در حوزه جمعیت قرار خواهیم گرفت.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود:امروز ایران اسلامی در بهترین موقعیت قرار دارد زمانی دشمنان در تلاش بودند تا سلاح و تجهیزات نظامی به ایران وارد نشود اما امروز به نقطه ای رسیده ایم که به تجهیزات پیشرفته نظامی دست یافته ایم و چالش امروز نظام سلطه حضور مقتدرانه ایران اسلامی در حیات خلوت استکبار جهانی است و از شدت ضعف و استیصال ائتلاف ضد ایرانی تشکیل می دهند.
دوره تربیت مربی “نقش جان ما” با محوریت طرح ایران جوان بمان و در راستای تبیین جوانی جمعیت و فرزند آوری به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه استان سمنان با حضور مربیان و مبلغان بسیج در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا