اجتماعی

اشغال تخت هتلها در این استان ایران به ۱۰۱ درصد رسید!

اشغال تخت هتلها در این استان ایران به ۱۰۱ درصد رسید!

مهدی کردان، رئیس جامعه هتلداران استان سمنان در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان بیان کرد: رکورد ضریب اشغال هتل‌های استان زده شد و ضریب اشغال هتل‌های استان به ۱۰۱ درصد رسید.

مهدی کردان با تأکید بر اینکه مراکز اقامتی استان از افرادی که دو دز واکسن زده‌اند، پذیرش می‌کنند، افزود: برای نخستین بار مدت ماندگاری مسافران در استان از یک شب به ۲.۵ شب افزایش یافته است.

امیر کرم‌زاده، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان هم بیان کرد: از بیست و ششم اسفندماه ۱۴۰۰ تا یکم فروردین‌ماه امسال، بیش از ۶۰ هزار و ۲۰۰ مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کردند.

وی گفت: سه هزار و ۱۴۳ نفر از این تعداد در هتل‌ها، ۳۶۳ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۹۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۹۹۴ نفر در مهمان‌پذیرها، ۶۳۹ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، دو هزار و ۷۷۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۴۶۹ نفر در خانه مسافر، ۳۵ هزار و ۳۹۳ نفر در اقامتگاه‌های موقت شامل کمپ، کانکس، چادر مسافرتی و ۱۴ هزار و ۸۲۲ نفر از تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش‌وپرورش و یک هزار و ۵۹۷ نفر در سایر مراکز اقامتی اقامت کردند.

کرم‌زاده با اشاره به اینکه در این مدت، ۸۱ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان سمنان انجام شد، افزود: ۵۹ هزار و ۴۱۹ گردشگر در این مدت از جاذبه‌های استان بازدید کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان ادامه داد: ۱۱۵ مسافر خارجی نیز در این مدت در استان اقامت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

رونق سفرهای نوروزی/ هتل‌های استان فارس ظرف 2 روز پُر شد

اقامت بیش از 60 هزار مسافر نوروزی در استان سمنان

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا