اخبار استانها

اشتباه در درج مبلغ اعتبار خارج از شمول برای تیم صنعت نفت از سوی برنامه و بودجه

اشتباه در درج مبلغ اعتبار خارج از شمول برای تیم صنعت نفت از سوی برنامه و بودجه

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار recive در آبادان درباره ی دلیل تاخیر در تخصیص و پرداخت اعتبار خارج از شمول پیش بینی شده برای کمک به تیم صنعت نفت اظهار کرد: در بحث اعتبار خارج از شمول یک اشتباهی که سازمان برنامه و بودجه کشور انجام داده اینکه جمع کل مبلغ را ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته بود در صورتی که این مبلغ بایستی بالای ۴۰ میلیارد تومان باشد.

وی افزود: به همین سبب، طی نامه ای این اشکال فنی را به آقایان میرکاظمی (رئیس سازمان برنامه و بودجه) و ممبینی (معاون کل سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد تا اصلاح انجام و سپس به پالایش و پخش اعلام شود.

وی تصریح کرد: آنچه که از معاون کل سازمان برنامه و بودجه خواسته ایم بایستی دو تا سه روزه انجام شود. در حال حاضر ما در حوزه انتخابیه هستیم ولی از طریق تماس تلفنی آن را دنبال و نتیجه را اطلاع می دهم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد موضوع اسپانسری (حامی مالی) شرکت های بیمه گر از تیم؛ گفت: در زمینه ی انعقاد قرارداد گفته اند که مشکل قانونی وجود دارد و در صورت انجام دیوان محاسبات ایراد می گیرد لذا قرار شد تا در نشستی مشترک با حضور مدیرعامل بیمه ایران با مدیرعامل شرکت پخش و پالایش کشور، ابهامات و ایرادات موجود مطرح، بررسی و رفع شوند.

مختار؛ افزود: قرار است تا در این نشست مشکلات انعقاد قرارداد با ۲۳ شرکت بیمه خصوصی که جزو کنسرسیوم بیمه ایران است را بررسی و رفع کنیم تا بتوان از ظرفیت شرکت های بیمه برای حمایت مالی از تیم بهره ببریم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا