اخبار ورزشی

اسکوچیچ: زنیت نمی‌تواند مانع حضور سردار شود

اسکوچیچ: زنیت نمی‌تواند مانع حضور سردار شود

به گزارش خبرگزاری recive،دراگان اسکوچیچ گفت: بازی اهمیت زیادی دارد چون تیم ملی می تواند صعودش را قطعی کند. عراق تیم جوان و پرانرژی است و بازی سختی داریم. شرایط ایده آل نیست و بازیکنانی به خاطر کرونا نیستند. طارمی هم هنوز به اردوی تیم ملی نیامده و تیمی که داریم به اندازه کافی خوب است و اگر با تمام وجود حاضر شویم می توانیم برنده باشیم.

او درباره احتمال تغییر ترکیب تیم ملی گفت: دغدغه اصلی من بازی فردا است و بعد برای بازی های درپیش فک می کنیم. درباره ترکیب بازی فردا قطعا تغییراتی خواهیم داشت. هربازیکنی که بازی کند کیفیت خودش را به تیم اضافه می کند و ممکن است برای بازی فردا با ترکیب همیشگی حاضر نیم شویم اما هرکسی اضافه شود با تمام وجود بازی می کند.

اسکوچیچ درباره دعوت محمدحسین کنعانی زادگان نیز گفت: اصول اخلاقی برای من و تیم اهمیت زیادی دارد و اگر چیزی باشد که در زندگی من اهمیت دارد اخلاق است. ما باید خیلی مراقب باشیم چرا که نماینده یک کشور هستیم و من اصلا موافق این کارها نیستم چرا که اخلاق دور از شانی است. اما هنوز مدرکی درباره قطعیت این اتفاق دست ما نرسیده و کمیته اخلاق باید تصمیم نهایی را بگیرد. به خاطر صحبت های مجازی نباید قصاص پیش از موعد انجام بدهیم اما این موقعیت تلنگری است که ما مسئولیت مهمی در قبال کشور و مردم داریم و این درسی است برای بقیه که مراقب باشند این اتفاق برای آن ها نیفتد.

او درباره بازیکنان غایب به خاطر کرونا و احتمال حضور آن ها در بازی با امارات گفت: زنیت نمی تواند مانع حضور سردار در تیم ملی شود چرا که درست نیست و بازی ما در فیفادی برگزار می شود. درباره بازیکنانی هم که تست شان منفی شده است هم  باید به قوانین ای اف سی نگاه کنیم و ببینیم اجازه داریم برای بازی با امارات بازی کنیم یا نه. اما این بازیکنان برای فردا در اختیار ما نیستند.

اسکوچیچ درباره رویارویی با پتروویچ سرمربی عراق در دوران بازیگری گفت: هر مربی جیزهای جدیدی با خود به تیم می آورد و بازیکنان جوان به عراق آمدند. من و سرمربی عراق سابقه رویارویی به عنوان بازیکن را داریم. تیم من برای بازی فردا آماده است و می دانیم چه چیزی از بازی می خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تغییرات ترکیب تیم ملی گفت: فکر نمی کنم اتفاق غیرمنتظره ای در ترکیب فردا رخ بدهد اما یک شب تا بازی فاصله است و من شب طولانی براری رسیدن به ترکیب نهایی دارم. بازیکنی مثل سردار یا نوراللهی سخت قابل جایگزین است اما تیمی که فردا بازی می کند با انرژی کامل است و به اندازه کافی کیفیت برای بردن را دارد.

او در پایان صحبت های خود در پاسخ به سوالی درباره مشکلاتی که برای مهدی طارمی در ترکیه پیش آمده و اینکه چرا فدراسیون برنامه ریزی درستی نکرده و آب و هوا را در نظر نگرفته گغت: وظیفه فدراسیون بوده که این مسائل را برنامه ریزی کند و تا حد ممکن این کار کرده که مهدی به بازی برسد چرا که او مهره کلیدی تیم است. درباره پیش بینی آب و هوا هم باید بگویم که من تخصصی در پیش بینی ندارم و برای این اینجا نیستم.

بیشتر بخوانید:
ذوالفقارنسب: استعفای گل‌محمدی منطقی است!
تاخیر دوباره در صدور رای شکایت النصر از پرسپولیس
پشت پرده حضور پژمان جمشیدی در برنامه خندوانه

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا