اخبار ورزشی

استقلال ۱۰ نفره هم بدون باخت ماند

استقلال ۱۰ نفره هم بدون باخت ماند

به گزارش خبرگزاری recive؛ تیم فوتبال استقلال صدرنشین لیگ برتر در هفته بیست و چهارم میزبان پیکان بود که این بازی زیبا در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فاصله ۶ امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول رده بندی حفظ شود.
نیمه نخست این دیدار پر موقعیت نبود و بازی بیشتر در میانه میدان پیگیری شود. تنها موقعیت‌های این نیمه در دقیقه ۱۷ و ۳۳ اتفاق افتاد. در دقیقه ۱۷ حرکت ترکیبی و زیبای پیکانی‌ها ابتدا با واکنش حسینی همراه شد و در ادامه محمد قاسمی‌نژاد با بی‌دقتی توپ بازگشتی را به بیرون زد. در دقیقه ۳۳ هم شوت جعفر سلمانی با واکنش خوب دروازه‌بان پیکان به بیرون رفت. در دقیقه ۴۰ این دیدار سیلوا برای متوقف کردن صالحی مجبور به انجام خطا روی او شد و با تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه ۴۹ حرکت دیدنی و تکنیکی آمانوف با شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه وینگر ازبکستانی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۵۲ حرکت خوب بازیکنان استقلال از سمت چپ با ورود حسین زاده به درون محوطه جریمه همراه بود. این بازیکن با یک پاس رو به عقب، آمانوف را صاحب توپ کرد که شوت خطرناک این بازیکن را ناصری سنگربان پیکان مهار کرد. در دقیقه ۶۹ سبحان خاقانی روی یک شوت شانس خود را امتحان کرد اما ضربه خطرناک او با فاصله کم از کنار دروازه پیکان بیرون رفت. در دقیقه ۷۴ این مسابقه بهترین موقعیت نصیب پیکان شد اما ضربه  حمد جواد آزاده با بدشانسی به گل تبدیل نشد و با دخالت حسینی به تیر دروازه خورد.درد قیقه ۸۷ نیز حسینی یک بار دیگر مانع گلزنی پیکان شد و با پا توپ را به کرنر فرستاد.
در دیگر مسابقه نیز نفت مسجد سلیمان با یک گل ذوب آهن را در اصفهان برد.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب پدیده سپاهان
پیام ستاره پرسپولیس برای اسکوچیچ
recive-حداقل-برای-ما”>سرمربی تیم‌ملی آمریکا در گفت و گو با recive: حداقل برای ما بازی با ایران یک فوتبال زیباست و غیرسیاسی
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا