اخبار ورزشی

استقلال در پی ثبت ‌یک رکورد بی‌نظیر در لیگ

استقلال در پی ثبت ‌یک رکورد بی‌نظیر در لیگ

به گزارش خبرگزاری recive؛ پرسپولیس در سالهای ۸۵ و ۸۶ در ۱۰ بازی آخر لیگ ششم و ۱۶ بازی ابتدایی لیگ هفتم بدون شکست بود و در مجموع ۲۶ مسابقه بی شکستی را تجربه کرد ولی این آمار مربوط به دو دوره لیگ است و استقلالِ فرهاد مجیدی همچنان رکورددار بیشترین بی شکستی در یک دوره مسابقات لیگ برتر است.

البته اگر بخواهیم لیگ برتر را فاکتور بگیریم، تیم پرسپولیس یک دوره طولانی و ۴۳ بازی بدون شکست را داشته است، این رکورد مربوط به سالهای ابتدایی دهه ۵۰ است، در این سالها تیم پرسپولیس از سال ۱۳۵۰ تا سال ۱۳۵۳ در ۴۳ بازی بی شکست ماند.

تیم استقلال در صورت تداوم بی شکستی برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر به یک رکورد تاریخی نزدیک خواهد شد. در لیگ های ۱۶ تیمی هیچگاه اتفاق نیفتاده که یک تیم مسابقات را بدون باخت به پایان برساند.

حتی در لیگ ۱۴ تیمی هم این اتفاق رخ نداده و تنها باری که یک فصل کامل از مسابقات فوتبال در ایران با بی شکستی یک تیم به پایان رسیده مربوط به سال ۱۳۵۲ است که پرسپولیس لیگ ۱۲ تیمی آن سال را با ۲۲ بازی بدون شکست به پایان رساند. آیا استقلال به رکورد افسانه ای یک لیگ بدون باخت خواهد رسید؟ باید منتظر بود و دید.

۲۵۸ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا