البرز

استقبال از فجر ۱۴۰۰ با افتتاح ۶۸ پروژه در کرج

استقبال از فجر ۱۴۰۰ با افتتاح ۶۸ پروژه در کرج

به گزارش recive از البرز؛ «غفور قاسم‌پور» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، به تشریح جزئیات پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان در این ایام پرداخت و گفت: فجر 1400 تعداد 68 پروژه در شهرستان کرج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید که شاخص‌ترین آنها افتتاح هتل در جاده چالوس و بهره‌برداری از پروژه‌های گاز رسانی روستایی است.

وی افزود: از این تعداد، 62 پروژه مربوط به بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان است که برای 100 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

قاسم‌پور گفت: در بخش خصوصی نیز شاهد افتتاح 6 طرح با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان هستیم که به‌طور مستقیم برای 267 نفر اشتغالزایی دارد.

معاون استاندار این پروژه‌ها را در حوزه‌های عمرانی، خدماتی شامل: طرح‌های آموزشی، زیرساخت‌های تأسیسات حوزه منابع آب، برق و مخابرات اعلام کرد و گفت که بخشی از آن نیز بهبود خدمات شهری و روستایی، اصلاح معابر و جاده‌های بین شهری و روستایی و توسعه فضای سبز است.

به گفته معاون استانداری البرز بهره‌برداری از پروژه گاز رسانی روستاهای بخش مرکزی کرج شامل روستاهای نوجان، دروان، خوارس، افتتاح پارک دانایی در شهر کرج و افتتاح هتل چاهی‌پیما در جاده چالوس پروژه‌های شاخصی است که با حضور استاندار البرز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده افتتاح پروژه‌های فجر کرج 20 بهمن با حضور استاندار البرز انجام خواهد شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا