قزوین

استفاده بهینه از منابع آب و کشاورزی منجربه توسعه اقتصادی می‌شود

استفاده بهینه از منابع آب و کشاورزی منجربه توسعه اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت مهرگستر سیمرغ زیاران گفت: یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در حوزه دانش بنیان به آن توجه شود حوزه کشاورزی است و در این راستا به طور قطع حمایت های تسهیل‌گری و توسعه ای انجام می شود.
او افزود: اولین بازدید از واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۱ از واحدهای کشاورزی بوده است چراکه هم حوزه کشاورزی و هم حوزه آب در اولویت استان است و مجموعه مدیریتی استان برای این مهم برنامه ریزی زیادی داشته است.
استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای ارتقای بهره وری، تولید و استفاده بهینه از منابع آب و کشاورزی موثر است و می تواند منجر به توسعه اقتصادی استان شود.
نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: کشتارگاه زیاران در زمینه حمایت از تولید و حمایت از مصرف کننده مورد اهمیت است و وجود این کشتارگاه در استان با این ظرفیت، چندین برابر جمعیت استان را پوشش می دهد.
او همچنین اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با وجود این ظرفیت و روش درست فروش آن، قیمت گوشت در استان هرچه بیشتر به سمت تعادل برود که این با هماهنگی کشتارگاه‌ها و حذف برخی از واسطه‌ها که البته هنوز به صورت کامل رقم نخورده است، محقق می شود.
استاندار قزوین گفت: استان قزوین به دنبال این است تا با فروش هوشمند محصولات، واسطه ها تا حدود زیادی حذف شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا