قزوین

استعفای عضو شورای شهر اقبالیه پس از بازداشت شهردار/ عزمی برای اصلاح وضع موجود وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از انتشار خبری با عنوان بازداشت یکی از شهرداران شهرهای قزوین به اتهام اخذ رشوه از یکی از پیمانکاران شهرداری، حواشی و گمانه‌زنی‌هایی در فضای مجازی به وجود آمد.

اما امروز انتشار خبر استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و متن استعفا نامۀ او نشان داد که شهردار بازداشت شده، شهردار جدید شهر اقبالیه بوده است. رضا رحیم‌لو عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه در استعفا نامۀ خود خطاب به رئیس این شورا آورده است:

اینجانب رضا رحیلو عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه در دوره ششم با توجه به اینکه شهردار اقبالیه آقای محمودی در عملی زشت و ناپسند از افراد متخلف رشوه دریافت نموده و هم اکنون در زندان به سر می‌برد و در ادامۀ کار همکاران شورای شهر در صدد اصلاح وضع موجود نیستند و از نیروهای سالم و پاکدست در مجموعه استفاده نمی کنند، استعفای خود را اعلام می‌نمایم تا بیشتر از این به شهر اقبالیه خسارت وارد ننمایم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امام جمعۀ شهر اقبالیه نیز با انتشار ویدیویی ضمن درخواست از مراجع قضایی برای پیگیری جدی ماجرای شهردار این شهر، از اعضای شورای این شهر خواسته است که نسبت به انتخاب یکی از جوانان شایسته، متخصص، مومن و انقلابی به سمت شهردار و عذرخواهی از مردم و جبران مافات اقدام کنند.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا