خوزستان

استخدام‌ شرکت‌های خوزستان از افراد بومی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مساله نواحی و شهرک‌های صنعتی استان پیگیری شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در توسعه زیرساخت‌های نواحی و شهرک‌های صنعتی خوزستان، مشکلاتی وجود دارد که برای حل هر کدام از این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار خوزستان گفت: برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشکلاتی در تامین برق دارند که قرار شد نسبت به تسهیل پروژه‌های برق‌رسانی به این شهرک‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به نیاز به آب برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جهت فعالیت‌های صنعتی، قرار است براساس تقسیم کار انجام شده، نسبت به انجام آن اقدام شود.

وی افزود: آب مورد نیاز یکی از این نواحی تامین شده و قرار است اقدامات اداری آن نیز تا امروز عصر تکمیل و کار آبدار شدن این ناحیه تسهیل شود.

صادق خلیلیان با اشاره به مشکلات برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در رابطه با اسناد مربوط به منابع طبیعی، تعارضات و مشکلاتی در رابطه با افراد محلی یا در بحث صدور سند و تصمیمات اتخاذ شده در این راستا تصریح کرد: ظرفیت بزرگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

وی بیان کرد: باید مشکلات شرکت‌ها و واحدهایی که راکد و یا نیمه فعال هستند را شناسایی و مورد به مورد حل کنیم تا بتوانیم این شرکت‌ها را مجددا فعال کرده و نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم.

خلیلیان عنوان کرد: از شرکت‌ها و کارخانه‌ها درخواست کرده‌ایم‌ که با توجه به ظرفیتی که در خوزستان وجود دارد، استخدام‌های این شرکت‌ها از افراد بومی باشد.

وی گفت: از شرکت‌هایی که اطلاعیه‌های استخدام خود را از سطح ملی به استانی تبدیل کرده‌اند باید تشویق و الگوبرداری کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا