قزوین

استاندار قزوین: تحقق آرمان شهدا، ملاک عمل دولت سیزدهم است

استاندار قزوین: تحقق آرمان شهدا، ملاک عمل دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در همایش “یادگاران خورشید” ویژه برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا گفت: شهدای نظام جمهوری اسلامی، سرمایه های بزرگ و اصلی هستنند که باید همواره ذهن ما به آنها معطوف باشد.
وی بیان کرد: هدف و آرزوی بزرگ دولت سیزدهم رسیدن به آرمان های شهدا است و در تلاش است تا با تکیه بر اعتقادات و باورهای دینی و با تمسک به اخلاق، این مسیر را طی کند.
اعلایی اضافه کرد: علی رغم تمام توطئه ها و  کارشکنی های دشمنان، یاد و خاطره شهدا در ذهن مردم باقی مانده است و  ایثارگری و شهادت طلبی روحیه بزرگ و گران‌سنگی است که در بین ملت ایران وجود دارد و منجر به ایستادگی مردم در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان شده است.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیاست مدیریتی استان، استفاده از یک تیم کاری مخلص، توانمند و پرتلاش که عمدتا از جوانان انقلابی و متعهد و فرزندان همین استان هستند، می باشد.
این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، تنگناهای مختلفی در کشور وجود داشته ولی این تنگناها ما را از مسیر پیشرفت و شکوفایی کشور خسته نمی کند، با تمام توان مانند گذشته در مسیر خدمت گزاری به مردم تلاش خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: ارتقای شاخص های اقتصادی استان قزوین از اولویت های برنامه های استان قزوین است، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی شهر تاریخی قزوین در عرصه های اقتصادی باشیم.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا