سمنان

استاندار سمنان: دغدغه امنیتی در استان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان اظهار کرد: بالاترین سرمایه ما، وحدت، همدلی و انسجام بین نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی با وجود هم‌مرزی با ناامن‌ترین کشورهای دنیا دارای امن‌ترین مرزهاست، افزود: امروز ترس دشمن، از وجود بابرکت مقام معظم رهبری، وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی نیروهای مسلح کشور است.

هاشمی با بیان اینکه نیروی انتظامی در بحث مقابله با ویروس منحوس کرونا و ناهنجارهای اجتماعی به‌خوبی پای کار بوده است، تصریح کرد: اقتدار با عزت، اولین ویژگی نیروی انتظامی است؛ پاک دستی، مردم‌داری، ولایتمداری، دقت در انجام وظیفه، احساس مهربانی و عزت، درستکاری، امانت‌داری و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی از دیگر ویژگی‌های ارزنده و اصیل نیروی انتظامی است.

استاندار سمنان ادامه داد: قانون مداری، تأمین امنیت و آرامش جامعه و اقتدار در مقابل قانون‌گریزان و اختلال گران و حضور به‌موقع در مأموریت‌ها از اقدامات بسیار ویژه نیروی انتظامی است.

هاشمی گفت: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی به وجود نیروهای مقتدر سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه استان سمنان به‌واسطه نیروی انتظامی مقتدر و مردم هوشمند و ولایتمدار دارای امنیتی پایدار است و دغدغه امنیتی نداریم.

هاشمی، اولویت مجموعه مدیریتی استان را برقراری امنیت عنوان و خاطرنشان کرد: وجود امنیت است که رضایتمندی مردم را افزایش داده و باعث حضور و ترغیب سرمایه‌گذاران و افزایش رفاه اجتماعی در استان خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش‌های فرمانده نیروی انتظامی استان، آغاز هفته ناجا و ماه ربیع‌الاول را به کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت و افزود: خدا را شاکرم که توفیق خدمت‌گزاری به مردم عزیز و شهیدپرور استان همیشه سرافراز سمنان را به بنده عطا کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا