قزوین

استاندار: ساختمان‌های ناایمن در قزوین شناسایی شود

استاندار: ساختمان‌های ناایمن در قزوین شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه‌ی شورای پدافند غیرعامل استان قزوین که با حضور سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: در موضوع پدافند باید به سطحی از آمادگی برسیم که در مواقع خطر و بحران با مدیریت هرچه بهتر، امور را انجام داده تا در روند اجرا با مشکل روبه‌رو نشویم.
او افزود: در حاکمیت، بر اساس تجربه سال‌های گذشته و با توجه به شرایط کشور، وقوع وقایع نامطلوب ممکن است و برای کسانی که مسئولیت اداره کشور را بر عهده دارند مدیریت این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است و فلسفه ایجاد پدافند و تأکید رهبر معظم انقلاب برای تقویت ساختار پدافندی کشور در همین راستا است.
اعلایی گفت: حادثه ناراحت‌کننده آبادان به دلیل بی‌دقتی، بی‌برنامگی و عدم نظارت اتفاق افتاده که به معنای واقعی کلمه تأمل‌برانگیز و ناراحت‌کننده است و این اتفاق اولین‌بار نیست که در کشور رقم می‌خورد و شاید هنوز هم درس لازم را از این اتفاق‌ها نگرفته‌ایم.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید با نگاه جامع به موضوعات پدافندی پرداخته شود، اضافه کرد: در فضای ساختاری وزرات کشور دو سازمان پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به عنوان موثرترین رکن اعمال حاکمیت در شرایط خطر و بحران در نظر گرفته شده و عملکرد مطلوب این دو مجموعه تأثیر بسزایی در مدیریت امور دارد.
او ادامه داد: استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های حادثه خیز کشور به حساب می‌آید و باید کارگروه‌های تخصصی با اولویت‌گذاری مناسب موضوعات را پیش ببرند.
استاندار قزوین گفت: با توجه به دستور ویژه رئیس‌جمهور درباره ساختمان‌های ناایمن، پدافند غیرعامل استان و کارگروه تخصصی این بخش باید به شکل جدی‌تری پیگیر باشد و در یک بازه زمانی مشخص این ساختمان‌ها شناسایی و اقدام به موقع صورت گیرد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا