البرز

استاندار: البرز در برنامه هفتم توسعه کشور نقش پررنگی ایفا کند

استاندار: البرز در برنامه هفتم توسعه کشور نقش پررنگی ایفا کند

به گزارش recive از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دیدار با رییس سازمان و پرسنل که روز شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه البرز، از ابتدای تاسیس با پایه اعتباری ضعیف به استقلال رسید، افزود: بر این اساس رشد سرانه‌ها و زیرساخت‌ها با موقعیت استان، رشد جمعیت و افزایش روز افزون مهاجران، تناسبی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون در بسیاری از سرانه‌های مهم همچون بهداشت و درمان و آموزش و پرورش، فقیرترین استان کشور هستیم.

عبداللهی گفت: از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان انتظار می‌رود که با نیروهای خبره و متخصص خود در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های استان طرح و برنامه و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: اکنون سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان باید در راستای جذب اعتبارات در بخش‌های مختلف با ابتکار عمل و راهکارهای اساسی وارد عمل شود.

استاندار البرز گفت: اکنون برنامه هفتم توسعه کشور در حال تدوین است و باید البرز نقش پررنگی را در این زمینه ایفا کند.

وی افزود: شاخص‌های توسعه‌ای البرز دچار عقب‌ماندگی و ضعف جدی است، بنابراین ضرورت دارد که با دلسوزی و مجاهدت مضاعف در راستای جبران ضعف‌ها باشیم.

عبداللهی گفت: دولت سیزدهم با عزم جدی و تلاش شبانه‌روزی در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و ما نیز در جایگاه‌های مختلف باید همگام و همراه با سیاست‌های کلان دولت باشیم.

وی افزود: بر این باور هستم که استان البرز از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است ولی باید در سایه اتحاد و انسجام و کار شبانه‌روزی برای بهره‌برداری از موقعیت‌ها اقدام کنیم.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا