اخبار ورزشی

از تیم های عربستانی متنفرم/ یکی به داد ما برسد؛ ۴ ماه است یک ریال نگرفتیم!

خبرورزشی –

با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی امیدهای این باشگاه در خصوص شرایط این روزهای تیمش قبل از بازی با استقلال، دیدار حساس مقابل الهلال و البته کارشکنی‌های عربستان گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

حتما در جریان کارشکنی عربستانی‌ها قرار گرفتید. چه نظری در این خصوص دارید؟

بیخود نیست من از عربستان و تیم‌های این کشور متنفرم. اگر خانه خدا که برای ما بسیار با ارزش است؛ اولین بار نیست که عربستانی‌ها چنین کاری انجام می‌دهند و آخرین بارشان هم نخواهد بود. من در طول دوران فوتبالم چیزهایی از آنها دیدم که غیر قابل تحمل بود. 

با این وضعیت دیدار مقابل الهلال را چطور می‌بینید؟

درست است شرایط سخت است ولی ما پرسپولیس هستیم. شاید اسم الهلال خیلی بزرگ باشد اما الهلال در حد پرسپولیس نیست. ما به راحتی می‌توانیم از سد الهلال بگذریم. درست است که آن‌ها دو، سه بازیکن خوب دارند اما سایر بازیکنانشان در شرایط خوبی قرار ندارند. ما بازی آخر این تیم را برابر استقلال دیدیم و متوجه شدیم که آنچنان هم تیم قدرتمندی نیست. آن‌ها به راحتی موقعیت گل می‌دادند و در حملات هم آنچنان زهردار نبودند. ما به عنوان پرسپولیس نباید به این مسائل توجه کنیم و باید همه تمرکزمان این باشد که بازی به بازی پیش برویم. من فکر می‌کنم از سه تیمی‌که در مرحله یک چهارم حضور داشته‌اند الهلال تیم راحت‌تری است و ما می‌توانیم این تیم را ببریم. بردن الهلال در خاک عربستان لذت دیگری دارد. امیدوارم بچه‌ها جواب کارهای ناجوانمردانه آن‌ها را قاطعانه در زمین بدهند.

پنجشنبه باید به مصاف امیدهای  استقلال بروید. شرایط تیم شما در آستانه این دیدار حساس چیست؟

خب، ما ۳ ماه است کار خودمان را شروع کردیم. از بازیکنان زیادی تست گرفتیم و از بین آن‌ها یک تعدادی را گلچین کردیم. شرایط به لحاظ فنی خوب است و تیم باکیفیتی داریم. امیدوارم بچه‌ها، کارهایی که انجام دادیم را در دیدار مقابل استقلال پیاده کنند و یک نتیجه خوب کسب کنیم. این اولین دربی فصل خواهد بود و می‌خواهیم استارت برد در دربی‌ها را ما بزنیم. البته استقلال تیم خوب و باکیفیتی است که در دوسال اخیر قهرمان شدند؛ ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

شنیدیم اوضاع مالی تیم شما اصلا خوب نیست. این موضوع صحت دارد؟

بله متاسفانه شرایط اصلا خوب نیست. کسی به ما توجه نمی‌کند. ۴ ماه است یک ریال پول نگرفتیم و هزاران مشکل دیگر. خواهش می‌کنم یکی به داد ما برسد؛چرا که  با این وضعیت کار ما بسیار سخت خواهد بود. امیدوارم یکی پیدا شود و به مشکلات ما رسیدگی کند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا