قزوین

از بازنشستگان شرکت توزیع برق استان قزوین تقدیر شد

از بازنشستگان شرکت توزیع برق استان قزوین تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ مسعود خواجه‌وند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد، گفت: موفقیت‌های این شرکت همواره مرهون تلاش شاغلان و بازنشستگانی بوده که درخدمت‌رسانی انگیزه بالایی داشته‌اند و قدردانی از این پیشکسوتان که امروز با کوله‌باری از تجربه وارد دوره جدید زندگی شده‌اند وظیفه‌ای اخلاقی است.
او افزود: بدون تردید بازنشستگی فصل تازه‌ای از حیات و آغازی برای زندگی دیگری با شیوه‌ها و ایده‌های جدید است و امیدواریم این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ‌ترین مراحل زندگی پرثمر همه افراد باشد.
خواجه‌وند یادآورشد: عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در تحقق اهداف ماموریت های محوله خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند باید تکریم شوند.
او همچنین گفت: گذر عمر و رسیدن به مرحله پیری و بازنشسته شدن از مراحلی است که پیش روی همه‌ی ما قرار دارد و در سال‌های آتی رقم می‌خورد، لذا باید به آن هم فکر کنیم و از این دوران غافل نشویم.
این مسئول بیان کرد: فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق با سختی و مشکلاتی همراه است که بدون انگیزه بالای نیروهای متعهد و کوشای خود نمی توانیم این خدمات مهم و حساس را به شهروندان و مشترکان خود ارائه کنیم.
خواجه‌وند گفت: تامین زیرساخت‌های برق‌رسانی و تامین انرژی مورد نیاز مشترکین با تلاش شبانه‌روزی انسان‌های فداکاری ممکن شده که برخی از آن‌ها در این مسیر جان باخته‌اند و برخی نیز در حین ماموریت‌های سخت دچار نقص عضو شده‌اند که تلاششان را ارج می‌نهیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در ادامه این مراسم گفت: بدون تردید همه‌ی شما بازنشستگان با کوله باری از تجربه و دانش به این افتخار نائل شده‌اید و ما آمادگی داریم برای موفقیت بیشتر در امور شرکت از این تجارب ارزنده استفاده کنیم.
او اضافه کرد: توجه به امور رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و از محل بسته های رفاهی پیش بینی شده برای تامین هزنه عینک و خدمات دندانپزشکی 415نفر از همکاران بازنشسته و شاغلان، پوشش بیمه عمر و حوادث 159نفر، پرداخت غرامت به دو نفر از فوت‌شدگان بازنشسته به میزان هر نفر 60میلیون تومان اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین عقد قرارداد برای استفاده از سالن های ورزشی و استخرهای استان و مهمانسراهای اقامتی مناطق مختلف کشور، پرداخت بسته رفاهی به میزان دو ماه حقوق برای همه بازنشستگان را از دیگر خدمات رفاهی ارئه شده برای این گروه دانست.
در ادامه از 9نفر از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا