کرمانشاه

ارسال ۲۰۵ اثر به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

بهرام فاضلی‌زاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از آثار ارسال شده به جشنواره ملی تئاتر مرصاد، اظهار داشت: در بخش نمایشنامه نویسی ۶۵ اثر از ۱۶ استان، در بخش تئاتر خیابانی ۶۳ اثر از ۱۹ استان و در بخش تئاتر صحنه‌ای ۷۲ اثر از ۱۹ استان و در بخش نمایش نامه خوانی پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۵ اثر از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب ارسال شده است، گفت: این جشنواره در چهار بخش نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: از ۲۰ تا ۲۴ آذرماه بحث اجرای نمایش‌نامه خوانی را شروع خواهیم کرد، تئاتر صحنه‌ای هفتم دی‌ماه در اسلام آبادغرب روی صحنه می‌رود و تئاتر خیابانی هم چون نیاز به فضای باز دارد ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه در اسلام‌آباد و شهرهای مجاور اجرا می‌شود.

وی در پایان، افزود: از مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس درخواست داریم که با حمایت‌های خود، تلاش کنیم این جشنواره را در زمره اعتبارات ملی وزارت ارشاد قرار دهیم.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری روی تئاتر مرصاد به نفع استان است چون این تئاتر برگرفته از حادثه بزرگی مبنی بر پایان جنگ تحمیلی در منطقه مرصاد است.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا