اخبار استانها

ارتقا بهره وری خدمات دفاتر پیشخوان با رعایت قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان

ارتقا بهره وری خدمات دفاتر پیشخوان با رعایت قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش خبرگزاری recive ستان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر رعایت قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: رعایت قانون حمایت از مصرف کنندگان موجب ارتقا بهره وری خدمات دفاتر پیشخوان خدمات دولت می شود.
رئیس کارگروه دفاترپیشخوان خدمات دولت در استان سمنان بر نظارت جدی و دقیق دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی در استان تاکید کرد و خواستار رعایت حداکثری قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان شد.
حسن پور، نصب تابلوی راهنما در مبادی ورودی با مضمون مهم ترین عناوین و اطلاعات انجام کار، نصب مشخصات متصدیان ارائه دهنده خدمات و همچنین اعلام مرجع رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات مراجعه کنندگان را از مهمترین موارد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان برشمرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: انجام واکسناسیون، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، الزامی بودن استفاده از ماسک، جلوگیری از تجمع انسانی و وجود مواد ضدعفونی کننده در دفاتر پیشخوان از الزامات کار این دفاتر در ایام کنونی است.
حسن پور تصریح کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت 195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا