اصفهان

اخلاص و تبعیت از ولایت دو ویژگی بارز شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پنجمین یادواره شهدای مدافع امنیت و حرم که در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه‌داری شهید بهشتی اصفهان برگزار شد ضمن گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ماه اظهار داشت: هدف تمامی انبیا قرار دادن انسان در مسیر الی‌الله بود و  عاشورا هم درشکل گرفتن همین مسیر به وجود آمد و  انقلاب اسلامی ایران هم در امتداد همان مسیر است.

وی آرمان انقلاب اسلامی ایران را بلند و عمیق توصیف کرد و افزود: شکی نیست که این انقلاب مرتب مورد هجوم فتنه‌ها قرار گیرد و دشمنان از همان ابتدای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۷ فتنه‌های گوناگون و جنگ‌های داخلی را در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، مرکز و شمال کشور به وجود آورد و بعد از آنکه مردم از این فتنه‌ها عبور کردند ۸ سال جنگ نابرابر را تحمیل کردند.

رضایی در ادامه به تشریح ابعاد فتنه سال ۸۸ پرداخت و گفت: در سال ۸۸، برخی از خواص این نظام غبار فتنه را در جامعه ایجاد کردند به طوری که تشخیص حق و باطل سخت شده بود و در اثر این فتنه که ۸ ماه طول کشیدخساراتی به کشور وارد کردند اما نهایتاً مردم بصیر ایران اسلامی که در حقیقت آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند با حضور حماسی و خودجوش خود در روز ۹ دی بی بصیرتی خواص را جبران کردند و به همین جهت این روز به یکی از ایام‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی سپس با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت هستیم و یاد این شهید عزیز را نیز گرامی می‌داریم، گفت: باید از خود بپرسیم چه دلیلی باعث شد که سردار دلاور ما اینگونه محبوب مردم شد و همه از رفتنش حسرت می‌خورند و امروز نه در ایران اسلامی بلکه در کشورهای مختلف جهان و خارج از منطقه آسیا و حتی کشورهای غیر اسلامی برای او مراسم یاد بود می‌گیرند.

وی رمز جاودانگی سردار سلیمانی را معامله کردن با خدا عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی در ۸ سال دفاع فداکاری‌های زیادی انجام داد، در جبهه‌های شرق و بعد در جبهه مقاومت شرکت و بیش از ۷ ارتش را سازماندهی و فتنه داعش را با روح الهی خود منکوب کرد اما هیچگاه دنبال مزد گرفتن از نظام بابت زحماتش نبود. 

رضایی با بیان اینکه ما هم باید مسیر سردار سلیمانی را طی کنیم اظهار داشت: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود هم به این نکته اشاره کرده و به ما سفارش کرده است که کار خود را با غیر خدا معامله نکنید وخودتان را ارزان نفروشید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اخلاص و تبعیت محض از ولایت را ۲ خصوصیت بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: او کاری به هیچ کس نداشت و می‌گفت هرچیزی که ولایت بگوید آن را انجام می دهم . وقتی هم که آن کار بزرگ را در منطقه صورت داد و فتنه داعش را منکوب کرد، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  خواستند مدال افتخار به او بدهند اما با آنکه تمایلی به این کار نداشت  اما چون حضرت آقا می خواستند آن را بدهند تمکین کرد.

وی خطاب به فراگیران دوره آموزش استخدام در مقطع درجه‌داری انتظامی گفت بدانید  این مسیر که در آن پاگذاشتید مسیری است که شما را به الی‌الله می رساند چرا که ایجاد امنیت و آرامش برای  مردم وسیله‌ای برای کسب رضایت خداوند است. 

رضایی با بیان اینکه مرکز آموزش درجه‌داری  محل تربیت امنیت سازان کشور است گفت: جوانان انقلابی در اینجا آموزش می‌بینند تا وارد جامعه شوند و امنیت مردم را تامین کنند و این گونه محفل‌ها هم بخشی از کلاس درس آنها است که در آن  تربیت واقعی و انس با شهیدا و انس با جانبازان و پیشکسوتان صورت می‌گیرد و برگزاری این یادواره کار بسیار ارزشمندی بود که از همه دست اندرکاران و پشتیبانان این مراسم جا تقدیر دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم شرکت کنندگان با پیکر شهید تازه تفحص شده که بعد از ۴۰ سال به آغوش وطن بازگشته بود و یک شهید گمنام دیگر وداع کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا