اقتصادی

اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومانی برای نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، محسن خجسته مهر امروز (جمعه، 16 مهر 1400) پس از حضور در مزار شهدای گمنام و در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه از این شرکت انتظار می‌رود، حاکمیت شرکتی را تقویت و در سیاستگذاری کمک کند، اظهار کرد: مناطق نفتخیز جنوب باید همراه شرکت ملی نفت ایران باشد و در تصمیم سازی نقش موثری ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه مصادیق حاکمیت شرکتی باید در تمام عرصه های ما دیده شود و نمایان باشد، افزود: باید به این باور برسیم تا بحث کلان نگری در اقتصاد طرح ها و بحث حاکمیتی بهبود یابد.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه در راستای تثبیت تولید برخی پروژه ها بسیار مهم و راهبردی هستند و باید برنامه ها به شکلی باشد که تولید تثبیت و پایدار شود، گفت: خطوط لوله باید مراقبت شود، بحث های پدافندغیرعامل و تعمیراتی مهم است و در بلندمدت نوسازی تاسیسات فرسوده جزو کارهای اساسی و مهم است.

وی با اشاره به اینکه اولین قدرنشناسی از نیروی انسانی این است که از آنها انتظاری نداشته باشیم و اگر برای کارکنان برنامه تعریف نکنیم به آنها پیام بی‌اهمیتی داده‌ایم، افزود: وقتی ذخایر و ثروت عظیمی داریم باید برنامه ریزی خوبی برای تولید حداکثری داشته باشیم و این دارایی زیرزمینی را به ثروت روزمینی تبدیل کنیم که این مسیر با حضور کارکنان باانگیزه بهبود می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه از زحمات و تلاش‌های احمد محمدی در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد و گفت: باید قدردان جمهوری اسلامی باشیم که فرصت مسئولیت را به ما داده و باید بدانیم که این فرصت محدود است و در همین فرصت اندک باید حداکثر استفاده را برای انجام کارها و ماموریت‌های بزرگ انجام دهیم.

وی در مورد علیرضا دانشی مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گفت‌: ایشان از بخش بالادست صنعت نفت است و الحمدلله کسی انتخاب شده که در تار و پود این صنعت ریشه دوانده و ما خوشحالیم که ایشان این مسئولیت را قبول کرده‌اند.

در این جلسه همچنین ‌محمدی مدیرعامل پیشین مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از عملکرد، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود را ارائه داد.

پس از این نشست، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به دیدار دیدار حجت الاسلام موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رفت.

انتهای پیام/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا