البرز

احداث تفرجگاه‌ عمومی به‌جای بناهای تخریب‌شده رودخانه کرج

احداث تفرجگاه‌ عمومی به‌جای بناهای تخریب‌شده رودخانه کرج

به گزارش recive از البرز؛ «حمیدرضا عبدالله پور» در بازدید از اجرای عملیات بهسازی و زیباسازی مسیرهای آزادشده در حاشیه رودخانه کرج که با حضور مقامات قضایی استان همراه بود، اظهار کرد: مناسب‌سازی و بهسازی پیاده راه، نصب مبلمان و  برنامه‌ریزی اولیه برای احداث زمین ورزشی ازجمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی در این محدوده انجام و اجرایی می‌شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات مجدانه و پیگیرانه مسئولان قضایی استان در امر رفع موانع از بستر و حریم رودخانه، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج حمایت و پشتیبانی خود را از هرگونه طرح و پروژه‌ای که با ملاحظات زیست‌محیطی همراه باشد، اعلام می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: باوجود سابقه تاریخی شهر کرج و وجود قابل‌توجهی از جاذبه‌های تفریحی، گردشگری، همچنان کمبود سرانه‌های تفریحی در این شهر احساس می‌شود و ایجاد تفرجگاه ساحلی برای استفاده رایگان عموم ‌مردم در مناطق آزادشده رودخانه می‌تواند در جبران این کمبود مؤثر باشد.

شایان ذکر است روز چهارشنبه چهارم اسفندماه سال جاری نیز آئین کلنگ‌زنی پارک رود مناطق آزاد شده رودخانه کرج با حضور مسئولان عالی قضایی برگزار خواهد شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا