اخبار استانها

احداث بزرگترین پارک بانوان استان در کوهدشت

احداث بزرگترین پارک بانوان استان در کوهدشت

به گزارش recive لرستان، کامیاب تیموری در گفتگو با خبرنگار recive احداث بزرگترین پارک بانوان استان در کوهدشت را دستاورد و مهمترین پروژه شهری شهرداری عنوان کرد و گفت : باتوجه به نبود فضای اختصاصی و تفریحی بانوان ، تصمیم به اجرای پارک بانوان در کوهدشت گرفتیم و با تلاش و رایزنی های گسترده فضایی به مساحت ۳ هکتار را به این طرح اختصاص دادیم .

کامیاب تیموری کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت زیتون علاوه بر فضای سبز و تجهیزات تفریحی در پارک بانوان را ایده ای مناسب برای شهر و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دانست و اظهار امیدواری کرد: پس از ایجاد فضای سبز ، دیوار چینی و کاشت درخت و تجهیزات مناسب ، فضایی در خور شأن بانوان کوهدشتی برای همیشه راه اندازی گردد .

وی همچنین گفت : با بهره‌برداری از پارک بانوان مقدار ۴۰ سانتی متر به سرانه فضای سبز کوهدشت افزوده خواهد شد و تحولی در سرانه فضای سبز این شهر شکل خواهد گرفت .

شهردار کوهدشت پارک بانوان را بزرگترین پارک بانوان استان یاد کرد و گفت : طبق برآورد ها و بررسی های کارشناسی از نظر مساحت این پارک بزرگترین پارک بانوان استان است که در سال آینده به بهره برداری و در اختیار بانوان همشهری قرار خواهد گرفت.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا