کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 5 طرح برای مشارکت مردم کهگیلویه در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سرهنگ پیل‌آرام امروز در ستاد عتبات عالیات شهرستان اظهار داشت: برای بازسازی عتبات عالیات طرح‌هایی پیش‌بینی و روش‌هایی جهت کمک در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه گفت: در طرح بنای نور علاقمندان می‌توانند از تسهیلات بانک رسالت که به همین منظور لحاظ شده است، استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح متقاضی با مراجعه به شعب بانک رسالت وام 45 میلون ریالی با اقساط 70 هزار تومانی دریافت و در احداث شبستان حضرت زینب«س» در کربلا مشارکت داشته باشد.

پیل‌آرام گفت: طرح کسر از حقوق نیز با رضایت کارکنان برای هر کدام از حرمین شریفین در نظر گرفته شده است.کارکنان هر دستگاه می‌توانند فرم مربوط به این طرح را تکمیل و متقضای کمک شوند.

وی طرح باب النور را از دیگر روش‌های جلب مشارکت‌های مردمی برشمرد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در این طرح به ساخت درب باب المهدی حرم امام حسن عسکری«ع» اختصاص دارد.

وی با اشاره به هزینه 450 میلیارد ریالی ساخت این درب گفت: سهمیه شهرستان هفت میلیارد ریلال در نظر گرفته شده است که علاقمندان می‌توانند از پنج هزار تومان تا هر مبلغی تمایل داشته باشند کمک کنند.

پیل‌آرام گفت: طرح خشت طلا برای حرم اباعبدالله الحسین«ع» در نظر گرفته شده است در این طرح 30 میلیون ریال در قالب وام برای کمک پرداخت می‌شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات همچنین گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های دامداران و باغداران نیز طرح برکت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/82016


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا